Pomoc

Treść na stronie www

Komunikaty, Relacje, Konkursy

  • Jak dodać Komunikat?

    Aby dodać Komunikat na stronę przedszkola, wybierz w panelu zakładkę „Strona www”, a następnie „Komunikaty”. Po kliknięciu w pomarańczowy przycisk „Dodaj komunikat”, wyświetli się formularz. W formularzu musisz uzupełnić tytuł i treść wpisu, dodatkowo możesz dodać do wpisu pliki (zdjęcia lub dokumenty). Dodany komunikat będzie widoczny tylko na stronie przedszkola. Dodatkowo inni moderatorzy strony Twojego przedszkola zobaczą wpis w swoim panelu CMS. Tylko Ty możesz zmieniać treść Komunikatu lub go usunąć.
    Więcej o wgrywaniu plików »

  • Jak zmienić treść Komunikatu?

    Aby zmienić treść komunikatu, wyświetl wpis panelu i kliknij „Edytuj” nad tytułem wpisu z prawej strony. Wyświetli się formularz edycji, na którym po naniesieniu zmian klikasz w przycisk „Zapisz zmiany” (na samym dole formularza). Strona się przeładuje, na górze pojawi się zielony komunikat „Zmiany zostały zapisane”, a pod nim podgląd zmienionej publikacji.

    WAŻNE: Możesz zmieniać tylko komunikaty swojego autorstwa.

  • Jak usunąć Komunikat?

    Aby usunąć komunikat, wyświetl wpis w panelu i kliknij „Usuń” nad tytułem wpisu z prawej strony. Wyświetli się pytanie, czy na pewno chcesz usunąć wpis. Po kliknięciu „OK” strona się przeładuje, a na górze pojawi się zielony komunikat, że wpis został usunięty. Zanim usuniesz wpis, upewnij się, że chcesz to zrobić, ponieważ tego procesu nie da się cofnąć. Wraz z treścią komunikatu zostaną usunięte wszystkie pliki w nim umieszczone.

    WAŻNE: Możesz usuwać tylko komunikaty swojego autorstwa. Usunięcie wpisu spowoduje jego zniknięcie zarówno z panelu CMS, jak i ze strony przedszkola.

  • Jak dodać Relację lub Konkurs?

    Aby dodać Relację lub Konkurs na stronę przedszkola, postępuj zgodnie z instrukcją dla publikacji w Strefie Nauczyciela. Gdy dodasz wpis, będzie on widoczny zarówno na stronie przedszkola, jak i w Strefie Nauczyciela. Dzięki temu ogłaszane konkursy czy wgrywane relacje z zajęć w Twoim przedszkolu będą widoczne od razu dla innych nauczycieli odwiedzających Strefę Nauczyciela - bez konieczności dodawania ich w dwóch miejscach. Lista relacji i konkursów ze strony danego przedszkola jest widoczna dla wszystkich Moderatorów w ich panelu. Edytować i usunąć konkretny wpis może jednak wyłącznie jego autor.

  • Jak zmienić Relację lub Konkurs?

    Aby nanieść zmiany w Relacji lub w Konkursie na stronie przedszkola, postępuj zgodnie z instrukcją dla publikacji w Strefie Nauczyciela.

  • Jak usunąć Relację lub Konkurs?

    Aby usunąć Relację lub Konkurs na ze strony przedszkola, postępuj zgodnie z instrukcją dla publikacji w Strefie Nauczyciela.

    WAŻNE: Po usunięciu wpisu zniknie on zarówno ze strony przedszkola, jak i ze Strefy Nauczyciela.

Podstrony

  • Jak dodać podstronę?

    Aby dodać podstronę na stronę przedszkola, wybierz w panelu zakładkę „Strona www”, a następnie „Podstrony”. Po kliknięciu w przycisk "Dodaj podstronę" (w prawym górnym rogu) wyświetli się formularz dodawania podstrony. Uzupełnij tytuł i treść nowej podstrony (treść obu pól będzie można w każdej chwili zmienić). Po kliknięciu w "Dodaj podstronę", zostanie ona od razu widoczna na stronie przedszkola.

    WAŻNE: Obecnie treść podstrony może mieć formę tekstową. Wkrótce zostanie uruchomiona możliwość dodawania zdjęć oraz plików.

  • Jak zmienić treść podstrony?

    Aby zmienić treść podstrony, wybierz w panelu zakładkę „Strona www”, a następnie „Podstrony” i kliknij w „Edytuj” znajdujący się obok wybranej podstrony. Po naniesieniu potrzebnych zmian, kliknij „Zapisz zmiany”. Zmiany zostaną od razu wyświetlone na stronie. Nazwa i treść podstron mogą być zmieniane przez każdego z Moderatorów.

  • Jak usunąć podstronę?

    Aby usunąć podstronę, wybierz w panelu zakładkę „Strona www”, a następnie „Podstrony” i kliknij w „Usuń” znajdujący się obok wybranej podstrony. Wyświetli się pytanie, czy na pewno chcesz usunąć podstronę. Po kliknięciu „OK” strona się przeładuje, a na górze pojawi się zielony komunikat, że podstrona została usunięta. Zanim usuniesz podstronę, upewnij się, że chcesz to zrobić, ponieważ tego procesu nie da się cofnąć. Podstronę może usunąć każdy z moderatorów danej strony przedszkola. Zamiast usuwać podstronę, możesz skorzystać z możliwości jej ukrycia.

  • Na czym polega opcja „Ukryj”/„Pokaż” podstronę?

    Jeśli chcesz, aby podstrona była chwilowo niewidoczna na stronie przedszkola, możesz skorzystać z opcji „Ukryj” (przycisk w panelu obok nazwy podstrony). Strona od razu zniknie ze strony przedszkola, pozostanie jednak cały czas w panelu. Możesz edytować jej treść i nanosić w niej zmiany. Jeśli chcesz, by podstrona ponownie była widoczna na stronie przedszkola, kliknij w przycisk „Pokaż” (który będzie obok nazwy podstrony). Z opcji „Ukryj”/”Pokaż” mogą korzystać wszyscy moderatorzy.

Kontakt

  • Jak wyświetlić dane kontaktowe na stronie przedszkola?

    Dane kontaktowe przedszkola są wyświetlane na stronie automatycznie, w dwóch miejscach: w boksie „Kontakt” (zawsze widocznym na stronie), a także na podstronie „Kontakt, która jest tworzona od razu (automatycznie) podczas zakładania strony przedszkola. W boksie „Kontakt” wyświetlane jest także logo przedszkola, jeśli zostało wgrane w panelu zarządzania.

  • Jak zaktualizować dane kontaktowe przedszkola?

    Aby nanieść zmiany w danych przedszkola, wybierz w panelu zakładkę „Dane teleadresowe”. W zależności od rodzaju danych, które wymagają zmiany/uzupełnienia, kliknij „Edytuj” przy wybranym rodzaju danych. Po naniesieniu zmian, kliknij „Zapisz zmiany”. Wprowadzone zmiany zostaną od razu wyświetlone na stronie przedszkola, a także na wizytówce przedszkola w bazie placówek.

Nie znalazłeś poszukiwanych informacji? Napisz do nas: pomoc@przedszkolowo.pl