XIV GMINNY KONKURS NAJPIĘKNIEJSZA PALMA WIELKANOCNA 2018
JAK CO ROKU ZAPRASZAMY WSZYSTKIE PRZEDSZKOLA I ODDZIAŁY PRZEDSZKOLNE Z GMINY TRZEBINIA DO KONKURSU NA NAJPIĘKNIEJSZA PALMĘ WIELKANOCNĄ.
REGULAMIN KONKURSU
CELE KONKURSU
• Kultywowanie i podtrzymywanie tradycji związanych ze Świętami Wielkanocnymi
• Edukacja dzieci i rodziców w zakresie poznania zwyczajów oraz symboli związanych
z obrzędami ludowymi
• Rozwijanie kreatywności dzieci poprzez rodzinną działalność plastyczną
• Podejmowanie działań sprzyjających integracji środowiska lokalnego
WARUNKI UCZESTNICTWA
1. Konkurs adresowany jest przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych z terenu miasta i gminy Trzebinia.
2. W konkursie mogą brać udział dzieci 3, 4, 5, 6- letnie. W wykonywaniu palm mogą służyć pomocą zarówno rodzice, jak i nauczyciele przedszkola.
3. Każdy oddział przedszkolny może nadesłać maksymalnie jedną palmę.
4. Wielkość i technika wykonywania palm dowolna, ale palma powinna być wykonana zgodnie
z tradycją naszego regionu.
5. Do pracy konkursowej należy dołączyć metryczkę zawierającą: imię i nazwisko autora, wiek, nazwę, adres i telefon i e-mail przedszkola, imię i nazwisko nauczyciela.
6. Palmy należy składać w dniach od 14.03.18 r. do 16.03.18 r. w godzinach od 7.00 do 16.00
w Przedszkolu Samorządowym nr 3 ul. Grunwaldzka 107.
7. Jury powołane przez organizatora oceni prace dzieci wg kategorii wiekowej:
3-latki; 4-latki; 5-latki; 6-latki.
8. Werdykt Jury jest ostateczny i niepodważalny.
Wyniki zostaną ogłoszone na stronie internetowej www.psnr3trzebinia.przedszkolowo.pl
9. Oprócz nagród dla laureatów konkursu zapewniamy dyplom oraz nagrodę pocieszenia za udział w konkursie dla każdego uczestnika.
10. Palmy są własnością wykonawców i należy je odebrać po podsumowaniu konkursu.
11. Udział w konkursie jest równoznaczny z akceptacją niniejszego Regulaminu.
12. Przystąpienie do konkursu jest jednoznaczne wyrażeniem zgody na gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych uczestników konkursu i ich opiekunów przez PS Nr 3 w związku z udziałem w niniejszym konkursie zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016, poz.922)
UROCZYSTE PODSUMOWANIE KONKURSU odbędzie się w remizie OSP w Sierszy 21 marca 2018 r. (środa) o godz. 9.30.
Serdecznie zapraszamy!
Koordynatorki konkursu: Magdalena Biedermann, Anna Kaleta Dyrektor PS Nr 3: Wiesława Dudek
Przypominamy: Po uroczystości podsumowania organizator konkursu zwraca palmy jego uczestnikom, aby w Niedzielę Palmową wszystkie palmy mogły zostać poświęcone w Kościołach.
Wszelkich informacji na temat konkursu udzielamy pod nr tel: 32-61 10 145
perm_identityWieslawa Dudek