Materiały

  • Scenariusz zajęć w grupie Kukułki - ¾ latki Temat : Miś Tomek ma urodziny – zabawa matematyczna na bazie przedstawienia teatralnego w opracowaniu nauczyciela. Prowadząca: Krystyna Sekuła Cele ogólne:  Kształtowanie umiejętności dodawania w zakresie 4  Bezpiecznie i pewnie czuje się w grupie podczas zabawy i wykonywania zadań

    2017-02-09, 13:07 Krystyna Sekula
  • Miejsce: Miejskie Przedszkole nr 14 w Płocku Grupa wiekowa: dzieci 4 letnie Prowadząca: Ewa Chylińska Cele ogólne: Kształtowanie uczucia przywiązania do członków swojej rodziny. Dostarczenie miłych wrażeń i przeżyć: słownych, muzycznych i ruchowych podczas obchodów święta. Cele szczegółowe - Dziecko: - recytuje wiersze, śpiewa piosenki,

    2017-02-03, 00:55 Ewa Chylińska
  • Scenariusz zajęć w grupie „Fiołki” Grupa: „Fiołki” (3latki) Realizacja podstawy programowej wychowania przedszkolnego: Obszar 1. Kształtowanie umiejętności społecznych dzieci: porozumiewanie się z dziećmi i dorosłymi, zgodne funkcjonowanie w zabawie i w sytuacjach zadaniowych. Umiejętności: 1.1. obdarza uwagą dzieci i dorosłych, aby rozumieć

    2017-02-01, 19:24 Paulina Kostka
  • Mam prawo do zabawy i do własnego zdania, Do śmiechu i radości, o swoje zdrowie dbania. Mam prawo do miłości, przyjaźni i szacunku, Tajemnic swoich małych, ochrony wizerunku. Mam prawo do nauki i wiedzy zdobywania, Ciekawych rzeczy w koło, z zapałem odkrywania. A kiedy czasem smutek dosięgnie także mnie Mam też do niego prawo, niech każdy o tym wie. I prawo do pomyłek

    2017-02-01, 16:45 Izabela Jasiuchna
  • Cele ogólne: 1. Rozwijanie umiejętności prezentacji własnych umiejętności – wygłaszanie wierszy, śpiewanie piosenek, składanie życzeń 2. Wzmacnianie więzi emocjonalnych z rodziną – wzbudzanie miłości, szacunku w stosunku do dziadków . Cele operacyjne: Dziecko: - aktywnie uczestniczy w przygotowanym programie artystycznym, - zna i śpiewa

    2017-01-31, 14:30 Aneta Grabowska-Lesisz
  • PRZYKŁADY ZABAW I ĆWICZEŃ ROZWIJAJĄCYCH WYOBRAŹNIĘ PRZESTRZENNĄ Obrazek według wzoru Dziecko otrzymuje elementy obrazka, np: domek, okna, drzwi, dach, komin, płot, drzewo, kot. Tworzy swój obrazek (z zestawu elementów) wiernie kopiując wzór. Kartylandia Nauczyciel rozkłada przed dziećmi klocki Lego – może być gotowa konstrukcja.

    2017-01-28, 20:14 Ewa Wójcik
  • Temat: Jak opanować zazdrość? Cele główne: uświadomienie dzieciom na czym polega zazdrość oraz jakie inne jeszcze emocje towarzyszą zazdrości. Cele operacyjne: Dziecko: - wie, w których sytuacjach zazdrościmy innym, - przywołuje doświadczenia i wspomnienia, - rozumie, że nie można mieć wszystkiego Metody: - zadaniowa, - słowna, - czynna, - drama.

    2017-01-28, 20:10 Ewa Wójcik
  • Scenariusz sytuacji edukacyjnych przeprowadzonych w grupie IV przez Iwonę Szymczak w dniu 25.01.2017r. Temat- 4 pory roku Cele ogólne - Kształtowanie umiejętności rozpoznawania i nazywania cech charakterystycznych dla danej pory roku - Rozwijanie umiejętności wykorzystywania współczesnych środków technicznych- tablica multimedialna Cele szczegółowe -

    2017-01-28, 18:18 Iwona Szymczak
  • Umiejętności kluczowe: 7/1) wie, jak należy się zachować na uroczystościach; 3/2) mówi płynnie, niezbyt głośno, dostosowując ton głosu do sytuacji; 8/1) śpiewa piosenki z dziecięcego repertuaru; Cele operacyjne: - zna zasady kulturalnego zachowania się podczas występu; - nie rozmawia podczas uroczystości; - stosuje się do wcześniej ustalonej kolejności

    2017-01-24, 15:22 Paulina Żak
  • Cele ogólne: - zacieśnianie więzi rodzinnych, - rozwijanie umiejętności planowania i współdziałania w zespole, - kształtowanie właściwych postaw, życzliwych zachowań wobec osób starszych, Cele szczegółowe: - dziecko zna i śpiewa piosenki z całą grupą, - potrafi wyrecytować poznane wiersze, - potrafi maszerować w rytm muzyki, - potrafi

    2017-01-16, 21:44 Urszula Kura
Wyświetl