Materiały

  • Piękny, fascynujący i tajemniczy, dostarczający wielu pozytywnych emocji – to świat przyrody. Obcowanie z przyrodą daje spokój, jest także pewnym rodzajem terapii i dlatego już od najwcześniejszych lat życia człowieka należy tak kształtować jego sposób myślenia i zachowania, aby umiał o nią zadbać. Gdy w wieku przedszkolnym wpoimy dzieciom umiłowanie

    2015-05-24, 12:53 Beata Michalska
  • Zestaw ćwiczeń „Gimnastyki Mózgu” CELE: - usprawnianie motoryki rąk, - doskonalenie koordynacji wzrokowo-słuchowej, orientacji przestrzennej, - pobudzenie twórczej ekspresji. PRZEBIEG przygotowanie do zajęć: 1. picie wody; 2. ruchy naprzemienne- podnieś do góry prawe kolano i dotknij do niego lewą ręką, następnie podnieś do góry

    2015-05-14, 22:37 maryla krótki
  • Obszar podstawy programowej: 9.1 przejawia, w miarę swoich możliwości, zainteresowanie wybranymi zabytkami i dziełami sztuki oraz tradycjami i obrzędami ludowymi ze swojego regionu; Cele operacyjne: - Dziecko potrafi wymienić 3 największe miasta w Polsce, - potrafi wskazać charakterystyczne miejsce/zabytek dla największych 3 miast na obrazku, - układa obraz z 9 elementów, -

    2015-04-24, 13:18 Justyna Diakun
  • W lesie na polanie Dziś ważne zebranie Wzięły się zwierzęta Za wielkie sprzątanie Szu – szu- szu! Szu – szu- szu! Pracujemy ile tchu Szu – szu- szu! Szu – szu- szu! Zaraz czysto będzie tu! Mrówka ze ślimaczkiem Sprzątają pod krzaczkiem A żabki z wiewiórką W strumyku za górką Zbierają sikorki Papierki i worki A maleńkie

    2015-04-21, 13:22 Jolanta Safiańska
  • ZAWODY OGIEŃ! POŻAR! ALE DRAKA, TRZEBA DZWONIĆ PO STRAŻAKA. KATAR, KASZEL TEŻ SIĘ ZDARZA WTEDY IDĘ DO LEKARZA. ABY USZYĆ SUKNIĘ NOWĄ, MUSZĘ SPOTKAĆ SIĘ Z KRAWCOWĄ. GDY ZAKUPÓW KOSZ MAM DUŻY, EKSPEDIENTKA MNIE OBSŁUŻY. A GDY BĘDĘ DOM BUDOWAC, MURARZ MUSI PODMUROWAĆ. UPIEC CHLEBEK NA ŚNIADANIE – TO PIEKARZA JEST ZADANIE. PYSZNE ZUPY, SMACZNE DANIA

    2015-04-16, 12:27 Magdalena Frączczak
  • RODZINA MOJA SIOSTRA OLA MA NIEBIESKIE OCZY, UŚMIECHNIĘTĄ BUZIĘ I RUDY WARKOCZYK. MÓJ STARSZY BRAT TOMEK CHODZI JUŻ DO SZKOŁY, JEST GRZECZNY, UCZYNNY I BARDZO WESOŁY. MOJA MAMA EWA JEST BARDZO KOCHANA, DBA O SWOJE DZIECI OD SAMEGO RANA. A NASZ TATUŚ JANEK BARDZO WCZEŚNIE WSTAJE. I UCZCIWĄ PRACĄ DOBRY PRZYKŁAD DAJE. NASZA BABCIA ANIA Z UŚMIECHEM NAS WITA, PIECZE

    2015-04-16, 12:23 Magdalena Frączczak
  • Edukację regionalną można rozpocząć już w grupie 3-5 latków. Dzieci w tym wieku są już w stanie przyswoić sobie pewne treści związane z najbliższym regionem. Oczywiście należy wychodzić od rzeczy bliskich dzieciom. a ojczyzną malucha jest przecież dom, przedszkole, podwórko, sąsiadujące z nim ulice.Ukazanie dzieciom tego, co w ich rodzinnej miejscowości

    2015-04-04, 19:55 Marta Donica
  • Temat zajęcia: Dzieci uczestniczą w zabawach wpływających na wzmacnianie właściwych zachowań i eliminowanie zagrożeń. Cele: - dziecko zna wierszyk powitalny - zna zasady panujące w grupie - odpowiada za zadane pytania - uczestniczy w zabawach zachowując ostrożność - wie co oznaczają kolory świateł na sygnalizatorze świetlnym - słucha i rozumie polecenia nauczycielki -

    2015-03-26, 20:53 Anna Bill-Nowak
  • ,, W marcu " - I. Suchorzewska Raz śnieg pada, a raz deszczyk. Na jeziorze lód już trzeszczy. Błękit nieba lśni w kałuży, bałwan w słońcu oczy mruży: - Koniec zimy. Przerwa . Dzwonek. - To nie dzwonek, to skowronek!

    2015-03-26, 12:45 Małgorzata Biernat
  • Grupa: 4 – latki Liczba dzieci: 26 Temat zajęć: „Z mamą i tatą – nie nudzę się” – warsztaty dla rodziców i dzieci Cel ogólny: Nawiązanie bliskiej więzi rodzic - dziecko Cele szczegółowe: - radość ze wspólnego komponowania deseru. - pogłębianie więzi w rodzinie (rodzic – dziecko). Metody pracy: - słowna,

    2015-03-23, 13:14 Monika Lewandowska
Wyświetl