Materiały

  • ZAWODY OGIEŃ! POŻAR! ALE DRAKA, TRZEBA DZWONIĆ PO STRAŻAKA. KATAR, KASZEL TEŻ SIĘ ZDARZA WTEDY IDĘ DO LEKARZA. ABY USZYĆ SUKNIĘ NOWĄ, MUSZĘ SPOTKAĆ SIĘ Z KRAWCOWĄ. GDY ZAKUPÓW KOSZ MAM DUŻY, EKSPEDIENTKA MNIE OBSŁUŻY. A GDY BĘDĘ DOM BUDOWAC, MURARZ MUSI PODMUROWAĆ. UPIEC CHLEBEK NA ŚNIADANIE – TO PIEKARZA JEST ZADANIE. PYSZNE ZUPY, SMACZNE DANIA

    2015-04-16, 12:27 Magdalena Frączczak
  • RODZINA MOJA SIOSTRA OLA MA NIEBIESKIE OCZY, UŚMIECHNIĘTĄ BUZIĘ I RUDY WARKOCZYK. MÓJ STARSZY BRAT TOMEK CHODZI JUŻ DO SZKOŁY, JEST GRZECZNY, UCZYNNY I BARDZO WESOŁY. MOJA MAMA EWA JEST BARDZO KOCHANA, DBA O SWOJE DZIECI OD SAMEGO RANA. A NASZ TATUŚ JANEK BARDZO WCZEŚNIE WSTAJE. I UCZCIWĄ PRACĄ DOBRY PRZYKŁAD DAJE. NASZA BABCIA ANIA Z UŚMIECHEM NAS WITA, PIECZE

    2015-04-16, 12:23 Magdalena Frączczak
  • Edukację regionalną można rozpocząć już w grupie 3-5 latków. Dzieci w tym wieku są już w stanie przyswoić sobie pewne treści związane z najbliższym regionem. Oczywiście należy wychodzić od rzeczy bliskich dzieciom. a ojczyzną malucha jest przecież dom, przedszkole, podwórko, sąsiadujące z nim ulice.Ukazanie dzieciom tego, co w ich rodzinnej miejscowości

    2015-04-04, 19:55 Marta Donica
  • Temat zajęcia: Dzieci uczestniczą w zabawach wpływających na wzmacnianie właściwych zachowań i eliminowanie zagrożeń. Cele: - dziecko zna wierszyk powitalny - zna zasady panujące w grupie - odpowiada za zadane pytania - uczestniczy w zabawach zachowując ostrożność - wie co oznaczają kolory świateł na sygnalizatorze świetlnym - słucha i rozumie polecenia nauczycielki -

    2015-03-26, 20:53 Anna Bill-Nowak
  • ,, W marcu " - I. Suchorzewska Raz śnieg pada, a raz deszczyk. Na jeziorze lód już trzeszczy. Błękit nieba lśni w kałuży, bałwan w słońcu oczy mruży: - Koniec zimy. Przerwa . Dzwonek. - To nie dzwonek, to skowronek!

    2015-03-26, 12:45 Małgorzata Biernat
  • Grupa: 4 – latki Liczba dzieci: 26 Temat zajęć: „Z mamą i tatą – nie nudzę się” – warsztaty dla rodziców i dzieci Cel ogólny: Nawiązanie bliskiej więzi rodzic - dziecko Cele szczegółowe: - radość ze wspólnego komponowania deseru. - pogłębianie więzi w rodzinie (rodzic – dziecko). Metody pracy: - słowna,

    2015-03-23, 13:14 Monika Lewandowska
  • Temat zajęć: „Zabawy z trójkątami” Cel ogólny: - Utrwalenie wiedzy o zbiorach Cele szczegółowe: dziecko - klasyfikuje przedmioty z uwzględnieniem części wspólnej zbiorów - nazywa przedstawione figury - posługuje się nazwami tygodnia - posługuje się liczebnikami porządkowymi w zakresie 7 - posługuje się znakiem graficznym

    2015-03-23, 13:06 Monika Lewandowska
  • POŻEGNANIE ZIMY-POWITANIE WIOSNY Opracowała: L. Brzezik Postacie: Dzieci recytujące Kilka osób- ubranych w czapki, szaliki i codzienne ubranka. Cztery osoby ubrane tak jak dzieci recytujące. Wspólnie trzymają Marzannę. Dziewczynka przebrana za Zimę. Dziewczynka przebrana za Wiosnę. Jedna osoba przebrana za słonko. Dwie osoby przebrane za jaskółki.

    2015-03-14, 18:10 L Brzezik
  • Scenariusz zajęć Prowadząca: Julita Błyszczak Temat: Mieszkańcy podwodnych krain Cel ogólny: - Poznanie nazw wybranych ryb - Porównanie kształtu ryb - Rozwijanie wiary we własne możliwości - Rozwijanie wrażeń wzrokowych, dotykowych - Rozwijanie wyobraźni i pomysłowości - Rozwijanie świadomości własnego ciała, przestrzeni

    2015-03-08, 22:44 Julita Błyszczak
  • Przedszkole nr 26, Poznań Grupa wiekowa: 3,4 latki. Prowadząca: Ilona Dębińska-Półtorak Temat kompleksowy: Wiosenne przebudzenie. Temat dnia: Czy wiosna ukryła się w lesie? Cele ogólne: - poznawanie możliwości własnego ciała, - rozbudzanie ruchowej inwencji twórczej u dzieci, - doskonalenie płynności ruchów. Oczekiwane

    2015-03-07, 22:48 Ilona Dębińska-Półtorak
Wyświetl