Materiały

  • SCENARIUSZ SPOTKANIA WIGILIJNEGO CELE : - kultywowanie tradycji związanych ze Świętami Bożego Narodzenia - wspólne przeżywanie nastroju oczekiwania na Święta - kształtowanie szacunku do tradycji - integrowanie rodziny z przedszkolem = integrowanie dzieci PRZEBIEG 1. Powitanie Zgromadzonych rodziców 2. Przedstawienie programu artystycznego w ramach projektu

    2017-04-09, 10:47 MONIKA PROŚNIAK
  • Scenariusz zajęć „W poszukiwaniu wiosny” dla dzieci 4 letnich Prowadząca: Małgorzata Sabalska Miejsce: Miejskie Przedszkole nr 14 w Płocku Grupa wiekowa: 4 latki Data: 21 marca 2017 r. Temat: W poszukiwaniu wiosny Realizowane treści podstawy programowej: 1.1., 1.2., 3.1., 3.2., 5.3., 5.4., 12.3. Cele ogólne: Rozwijanie mowy oraz sprawności manualnej. Cele

    2017-04-01, 17:52 Ewa Chylińska
  • Scenariusz zajęć Prowadząca -Lidia Świeża Temat: Pasowanie na ucznia zerówki Cele: -tworzenie w przedszkolu atmosfery radości, przyjaźni i zaufania, -zaprezentowanie umiejętności dzieci, -kształtowanie umiejętności współdziałania w grupie, Przebieg: 1.Piosenka "Kończy się lato" ( dzieci wchodzą marszem) Ref .Kończy się lato raz, dwa

    2017-03-20, 16:11 Lidia Świeża
  • Scenariusz zajęć w grupie Kukułki - ¾ latki Temat : Miś Tomek ma urodziny – zabawa matematyczna na bazie przedstawienia teatralnego w opracowaniu nauczyciela. Prowadząca: Krystyna Sekuła Cele ogólne:  Kształtowanie umiejętności dodawania w zakresie 4  Bezpiecznie i pewnie czuje się w grupie podczas zabawy i wykonywania zadań

    2017-02-09, 13:07 Krystyna Sekula
  • Miejsce: Miejskie Przedszkole nr 14 w Płocku Grupa wiekowa: dzieci 4 letnie Prowadząca: Ewa Chylińska Cele ogólne: Kształtowanie uczucia przywiązania do członków swojej rodziny. Dostarczenie miłych wrażeń i przeżyć: słownych, muzycznych i ruchowych podczas obchodów święta. Cele szczegółowe - Dziecko: - recytuje wiersze, śpiewa piosenki,

    2017-02-03, 00:55 Ewa Chylińska
  • Scenariusz zajęć w grupie „Fiołki” Grupa: „Fiołki” (3latki) Realizacja podstawy programowej wychowania przedszkolnego: Obszar 1. Kształtowanie umiejętności społecznych dzieci: porozumiewanie się z dziećmi i dorosłymi, zgodne funkcjonowanie w zabawie i w sytuacjach zadaniowych. Umiejętności: 1.1. obdarza uwagą dzieci i dorosłych, aby rozumieć

    2017-02-01, 19:24 Paulina Kostka
  • Mam prawo do zabawy i do własnego zdania, Do śmiechu i radości, o swoje zdrowie dbania. Mam prawo do miłości, przyjaźni i szacunku, Tajemnic swoich małych, ochrony wizerunku. Mam prawo do nauki i wiedzy zdobywania, Ciekawych rzeczy w koło, z zapałem odkrywania. A kiedy czasem smutek dosięgnie także mnie Mam też do niego prawo, niech każdy o tym wie. I prawo do pomyłek

    2017-02-01, 16:45 Izabela Jasiuchna
  • Cele ogólne: 1. Rozwijanie umiejętności prezentacji własnych umiejętności – wygłaszanie wierszy, śpiewanie piosenek, składanie życzeń 2. Wzmacnianie więzi emocjonalnych z rodziną – wzbudzanie miłości, szacunku w stosunku do dziadków . Cele operacyjne: Dziecko: - aktywnie uczestniczy w przygotowanym programie artystycznym, - zna i śpiewa

    2017-01-31, 14:30 Aneta Grabowska-Lesisz
  • PRZYKŁADY ZABAW I ĆWICZEŃ ROZWIJAJĄCYCH WYOBRAŹNIĘ PRZESTRZENNĄ Obrazek według wzoru Dziecko otrzymuje elementy obrazka, np: domek, okna, drzwi, dach, komin, płot, drzewo, kot. Tworzy swój obrazek (z zestawu elementów) wiernie kopiując wzór. Kartylandia Nauczyciel rozkłada przed dziećmi klocki Lego – może być gotowa konstrukcja.

    2017-01-28, 20:14 Ewa Wójcik
  • Temat: Jak opanować zazdrość? Cele główne: uświadomienie dzieciom na czym polega zazdrość oraz jakie inne jeszcze emocje towarzyszą zazdrości. Cele operacyjne: Dziecko: - wie, w których sytuacjach zazdrościmy innym, - przywołuje doświadczenia i wspomnienia, - rozumie, że nie można mieć wszystkiego Metody: - zadaniowa, - słowna, - czynna, - drama.

    2017-01-28, 20:10 Ewa Wójcik
Wyświetl