Materiały

  • „Motyle”Wanda Chotomska W szarych miastach szary beton, szary asfalt. W szarych miastach szare dymy aż do nieba. Nie ma miejsca dla motyli w szarych miastach, a tak mało, tak niewiele im potrzeba. Taki motyl to ma skromne wymagania nie je masła ani mięsa, ani chleba, nie potrzeba mu mieszkania i ubrania, i inwestować w niego wcale nie potrzeba. Ludzie mówią, że

    2015-09-28, 19:59 Monika Pik
  • SCENARIUSZ ZAJĘCIA OTWARTEGO - " JESIENIĄ BAWIMY SIĘ WESOŁO" Prowadząca: Monika Pik Grupa: 3,4-latki, Data: 23.09.2015r. CELE OGÓLNE:  motywowanie do zgodnego udziału w życiu grupy  wzmocnienie więzi rodzinnych poprzez

    2015-09-28, 19:56 Monika Pik
  • PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO OBIEGAJĄCEGO SIĘ O NADANIE STOPNIA NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

    2015-09-26, 14:05 Paulina Falinska
  • Zajęcia adaptacyjne dla dzieci w wieku 2,5 -3 lata 1.Zabawa ruchowa „Głowa, ramiona, kolan…” 2.Zapoznanie dzieci z czterema podstawowymi kolorami, nauczyciel zapoznaje dzieci z kolorami, karty układa przed sobą na dywanie, następnie prosi dzieci o zamknięcie oczu oraz wypowiedzenie słów: „Abra cadabra wizy wooo, I can fly, so can you?” Zakrywa

    2015-07-04, 13:05 Angelika Izydorek-Kabzińska
  • Plan rozwoju zawodowego na nauczyciela mianowanego

    2015-07-04, 13:03 Angelika Izydorek-Kabzińska
  •  „Pewnego dnia” –budowanie kreatywnego opowiadania. Dzieci siedzą w kole. Na dywanie leżą ułożone sylwety i obrazki zwierząt leśnych, owadów, ilustracje przyrody leśnej. Nauczyciel rozpoczyna opowiadanie, ilustrując je obrazkiem, np. W pewnym lesie rosło piękne drzewo. Miało wielu przyjaciół. Następnie dzieci kolejno kontynuują opowiadanie,

    2015-07-02, 08:37 Ewa Wójcik
  • Temat zajęcia: Gdzie się schował strach? Grupa: 6-latki Cele ogólne: Uświadomienie, że strach odczuwają wszyscy ludzie. Zaznajomienie z mechanizmem odczuwania strachu Cele operacyjne: • Uświadomienie dzieciom roli strachu • Zapoznanie

    2015-07-02, 08:11 Ewa Wójcik
  •  „Krowa” Jeden z uczestników zabawy zostaje wybrany krową, staje pośrodku i wyciąga ręce. Pozostałe dzieci chwytają po jednym palcu ręki krowy i zadają pytanie: „Jakie mleko daje krowa?”. Krowa zaczyna wymieniać rożne kolory, gdy wypowie słowo „białe” dzieci zaczynają uciekać. Złapani stają w rozkroku. Muszą tak stać

    2015-07-02, 08:05 Ewa Wójcik
  • Scenariusz zajęć 1. Prowadząca : Anna Talewska 2. Data : 22. 01. 2014r. 3. Temat : Kopciuszek na balu” 5. Cele ogólne : • Dotarcie do małego czytelnika, • Rozbudzanie i skuteczne podtrzymywanie zainteresowań, • Poznawanie uniwersalnych wartości przez pryzmat doświadczeń bohaterów baśni, • Doskonalenie pamięci , zdolności kojarzenia

    2015-07-01, 15:28 Anna Talewska
  • INTELIGENCJA INTERPERSONALNA 1. Prowadząca : Anna Talewska 2. Data : 02. 12. 2014 r. 3. Grupa: 4 - latki 4. Temat : „Dzieci świata”. 5. Cele ogólne : -zapoznanie dzieci nazwami i wyglądem ich rówieśników z różnych stron świata - wzbogacanie słownika czynnego dzieci. 6. Cele operacyjne

    2015-07-01, 15:27 Anna Talewska
Wyświetl