Materiały

  • Głoski i słowa Głoski to są małe głosy, które słyszysz w dzień i w nocy. To śpiew ptaków, deszczu szum, szelest liści, żabek “kum”. Cicho, głośno, szeptem, śpiewem, prośbą, śmiechem, płaczem, gniewem… Płyną głosy z różnych stron. Wsłuchaj się w tych dźwięków ton. Nastaw uszko - słyszysz głos, tyle głosek

    2015-11-15, 21:50 Janina Halagarda
  • PRZEBIEG Wprowadzenie nastroju świątecznego – melodia na wejście dzieci „Wśród nocnej ciszy”. Dziecko 1 Jak co roku o tej porze, święta do nas się zbliżają Z tej okazji przedszkolaki przedstawienie dla Was mają Witajcie kochani rodzice, pięknie się kłaniamy Na jasełka zapraszamy Dziecko 2 Świeci gwiazdka jedna, druga i na inne gwiazdki

    2015-11-13, 12:36 Sylwia Duśko
  • Autumn leaves Autumn leaves are changing colours, changing colours, changing colours. Autumn leaves are changing colours all over town. x2 Autumn leaves are falling down, falling down falling down. Autumn leaves are falling down down to the ground. x2 Take a rake and rake them up, rake them up, rake them up. Take a rake and rake them up on the ground. x2 Make a pile and

    2015-10-31, 21:30 Maria Mydlarz
  • Jabłoneczka mała w sadzie sobie stała czerwone jabłuszka dzieciom rozdawała. Jedno dla Oliwii, drugie dla Wiktorka, trzecie dla Gabrysi. czwarte... hop do worka! Dzieci jabłka lubią, ze smakiem zjadają bo wiedzą, że w owocach witaminki mieszkają. Beata Goodoń

    2015-10-11, 20:23 BEATA GODOŃ
  • „Motyle”Wanda Chotomska W szarych miastach szary beton, szary asfalt. W szarych miastach szare dymy aż do nieba. Nie ma miejsca dla motyli w szarych miastach, a tak mało, tak niewiele im potrzeba. Taki motyl to ma skromne wymagania nie je masła ani mięsa, ani chleba, nie potrzeba mu mieszkania i ubrania, i inwestować w niego wcale nie potrzeba. Ludzie mówią, że

    2015-09-28, 19:59 Monika Pik
  • SCENARIUSZ ZAJĘCIA OTWARTEGO - " JESIENIĄ BAWIMY SIĘ WESOŁO" Prowadząca: Monika Pik Grupa: 3,4-latki, Data: 23.09.2015r. CELE OGÓLNE:  motywowanie do zgodnego udziału w życiu grupy  wzmocnienie więzi rodzinnych poprzez

    2015-09-28, 19:56 Monika Pik
  • PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO OBIEGAJĄCEGO SIĘ O NADANIE STOPNIA NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

    2015-09-26, 14:05 Paulina Falinska
  • Zajęcia adaptacyjne dla dzieci w wieku 2,5 -3 lata 1.Zabawa ruchowa „Głowa, ramiona, kolan…” 2.Zapoznanie dzieci z czterema podstawowymi kolorami, nauczyciel zapoznaje dzieci z kolorami, karty układa przed sobą na dywanie, następnie prosi dzieci o zamknięcie oczu oraz wypowiedzenie słów: „Abra cadabra wizy wooo, I can fly, so can you?” Zakrywa

    2015-07-04, 13:05 Angelika Izydorek-Kabzińska
  • Plan rozwoju zawodowego na nauczyciela mianowanego

    2015-07-04, 13:03 Angelika Izydorek-Kabzińska
  •  „Pewnego dnia” –budowanie kreatywnego opowiadania. Dzieci siedzą w kole. Na dywanie leżą ułożone sylwety i obrazki zwierząt leśnych, owadów, ilustracje przyrody leśnej. Nauczyciel rozpoczyna opowiadanie, ilustrując je obrazkiem, np. W pewnym lesie rosło piękne drzewo. Miało wielu przyjaciół. Następnie dzieci kolejno kontynuują opowiadanie,

    2015-07-02, 08:37 Ewa Wójcik
Wyświetl