Materiały: Scenariusze zajęć

  • plan rozwoju zawodowego na nauczyciela mianowanego

    2018-02-14, 18:35 marlena barszczewska
  • Jesien na działce

    2018-02-14, 18:32 marlena barszczewska
  • Zajecia 4-5 latki

    2018-02-14, 18:29 marlena barszczewska
  • POWITANIE Dziecko 1 Bonjour, bonjour, nasi goście mili Cieszymy się bardzo, żeście tu przybyli A ponieważ mamy dzisiaj gości z Francji Państwa, które słynie z wielkiej elegancji Po francusku się witamy Na nasz występ zapraszamy Dziecko 2 To dla was chers amis Przedstawienie mamy aujourd’hui Madames ! Messieurs ! Panie i Panowie ! Witajcie

    2018-02-04, 15:35 Sylwia Duśko
  • Dziecko 1 Witajcie, witajcie drogie babcie i dziadkowie Bardzo się cieszymy żeście tu przybyli. Będziemy się razem wesoło bawili. Dziś małe dzieci przedstawienie dają, jedni zatańczą, drudzy zaśpiewają. Dziecko 2 Witajcie mili goście, serduszko mocno nam puka, bo przemówić do Babci i Dziadka to naprawdę sztuka. Dziecko 3 Witajcie, witajcie

    2018-02-04, 11:08 Sylwia Duśko
  • MATEMATYKA TO: • Orientacja przestrzenna • Rytmy • Klasyfikacja • Kształtowanie umiejętności liczenia, a także dodawania i odejmowania • Dostrzeganie przyczyny i skutku oraz przewidywanie zdarzeń • Wspomaganie rozwoju operacyjnego myślenia • Wprowadzenie dziecka w sens pomiaru długości • Zapoznanie dzieci z wagą i sensem ważenia

    2018-01-28, 13:46 Sonia Malecha
  • Zadania przedszkola (streszczenie) 1. Wspieranie wielokierunkowej aktywności dziecka poprzez organizację warunków sprzyjających nabywaniu doświadczeń 2. Tworzenie warunków umożliwiających dzieciom swobodny rozwój, zabawę i odpoczynek w poczuciu bezpieczeństwa 3. Wspieranie aktywności dziecka podnoszącej poziom integracji sensorycznej i umiejętności

    2018-01-28, 13:41 Sonia Malecha
  • Temat: Zabawy rozwijające inteligencję językową Wszystkie grupy wiekowe 1.Rozmowa nt. obrazka, wypowiadanie się nt. ilustracji i własnych doświadczeń. Posługiwanie się określeniami: nad, pod, obok, po lewej, po prawej. 2. Układanie historyjek obrazkowych. Opowiadanie ich. 3. Rozmowy nt. własnych wrażeń, spostrzeżeń. Przezwyciężanie nieśmiałości, bogacenie

    2018-01-23, 13:16 Ewa Wójcik
  • Grupa: 5, 6 -latki Temat: „Co to jest zazdrość?” Cele główne: - uświadomienie dzieciom na czym polega zazdrość oraz jakie inne jeszcze emocje towarzyszą zazdrości. Cele szczegółowe: - omówienie sytuacji z dziećmi, w których zazdrościmy komuś czegoś - przywołanie doświadczeń i wspomnień dzieci - uświadomienie dzieciom,

    2018-01-23, 13:14 Ewa Wójcik
  • Pojęcie „kultura” jest bardzo szerokie . Składa się na nie szereg składników, których realizacja umożliwia zastosowanie tego pojęcia. Według słownika języka polskiego kultura to: a) całokształt dorobku ludzkości, wytworzonego w ogólnym dorobku historycznym lub w jego określonej epoce b) stopień doskonałości, sprawności w opanowaniu,

    2018-01-22, 21:33 Stanisława Ciszewska
Wyświetl