Materiały: Scenariusze zajęć

  • plan rozwoju zawodowego na nauczyciela mianowanego

    2018-02-14, 18:35 marlena barszczewska
  • POWITANIE Dziecko 1 Bonjour, bonjour, nasi goście mili Cieszymy się bardzo, żeście tu przybyli A ponieważ mamy dzisiaj gości z Francji Państwa, które słynie z wielkiej elegancji Po francusku się witamy Na nasz występ zapraszamy Dziecko 2 To dla was chers amis Przedstawienie mamy aujourd’hui Madames ! Messieurs ! Panie i Panowie ! Witajcie

    2018-02-04, 15:35 Sylwia Duśko
  • MATEMATYKA TO: • Orientacja przestrzenna • Rytmy • Klasyfikacja • Kształtowanie umiejętności liczenia, a także dodawania i odejmowania • Dostrzeganie przyczyny i skutku oraz przewidywanie zdarzeń • Wspomaganie rozwoju operacyjnego myślenia • Wprowadzenie dziecka w sens pomiaru długości • Zapoznanie dzieci z wagą i sensem ważenia

    2018-01-28, 13:46 Sonia Malecha
  • Zadania przedszkola (streszczenie) 1. Wspieranie wielokierunkowej aktywności dziecka poprzez organizację warunków sprzyjających nabywaniu doświadczeń 2. Tworzenie warunków umożliwiających dzieciom swobodny rozwój, zabawę i odpoczynek w poczuciu bezpieczeństwa 3. Wspieranie aktywności dziecka podnoszącej poziom integracji sensorycznej i umiejętności

    2018-01-28, 13:41 Sonia Malecha
  • Temat: Zabawy rozwijające inteligencję językową Wszystkie grupy wiekowe 1.Rozmowa nt. obrazka, wypowiadanie się nt. ilustracji i własnych doświadczeń. Posługiwanie się określeniami: nad, pod, obok, po lewej, po prawej. 2. Układanie historyjek obrazkowych. Opowiadanie ich. 3. Rozmowy nt. własnych wrażeń, spostrzeżeń. Przezwyciężanie nieśmiałości, bogacenie

    2018-01-23, 13:16 Ewa Wójcik
  • Grupa: 5, 6 -latki Temat: „Co to jest zazdrość?” Cele główne: - uświadomienie dzieciom na czym polega zazdrość oraz jakie inne jeszcze emocje towarzyszą zazdrości. Cele szczegółowe: - omówienie sytuacji z dziećmi, w których zazdrościmy komuś czegoś - przywołanie doświadczeń i wspomnień dzieci - uświadomienie dzieciom,

    2018-01-23, 13:14 Ewa Wójcik
  • Pojęcie „kultura” jest bardzo szerokie . Składa się na nie szereg składników, których realizacja umożliwia zastosowanie tego pojęcia. Według słownika języka polskiego kultura to: a) całokształt dorobku ludzkości, wytworzonego w ogólnym dorobku historycznym lub w jego określonej epoce b) stopień doskonałości, sprawności w opanowaniu,

    2018-01-22, 21:33 Stanisława Ciszewska
  • „W RYTMIE MELODII” -PROGRAM ZAJĘĆ TANECZNO-RYTMICZNYCH DLA DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM 1.Organizacja procesu kształcenia-metryczka programu Program "W rytmie melodii" przeznaczony jest dla dzieci w wieku przedszkolnym. Nie odnosi się do konkretnej grupy wiekowej. W całości poświęcony jest twórczej aktywności muzycznej i tanecznej dziecka.

    2018-01-12, 20:06 Aneta kołodziejska
  • Grupa wiekowa: 6-latki Metody pracy: - czynna, słowna, oglądowa, metody aktywizujące: metoda twórczego myślenia ,Pedagogika zabawy” KLANZA Cele główne: – kształtowanie postawy tolerancji, akceptacji, wrażliwości i gotowości niesienia pomocy innym, – kształtowanie umiejętności współdziałania w grupie Cele operacyjne: –

    2017-12-28, 22:43 Urszula Kura
  • Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o stopień nauczyciela mianowanego

    2017-11-12, 19:36 Dominika Lupka
Wyświetl