Nie jesteś przypisany
do placówki

Materiały

  • CEL GŁÓWNY: • Rozwijanie percepcji słuchowej (14.6) CELE POŚREDNIE: • Poznanie zwyczajów wybranych zwierząt domowych • Kształtowanie gotowości do nauki czytania i pisania • Rozwój zainteresowań wybranymi zwierzętami CELE OPERACYJNE: • Rozpoznają zapis własnego imienia na wizytówce, • Wyodrębniają głoski w zapisie

    2013-05-31, 00:46 Ewa Wypych
  • Scenariusz zajęć w grupie dzieci 5-6 letnich. Temat: ”Zabawy z literami” Grupa V- „Muminki” Prowadząca- Anna Odzioba Cele ogólne;  rozpoznawanie napisu swojego imienia wśród innych imion,  kojarzenie głosek z odpowiednimi literami ,  utrwalenie znajomości małych i wielkich liter drukowanych,  odczytywanie odpowiednio

    2013-04-28, 12:18 Anna Odzioba
  • Czyta mama, czyta tata, Czyta siostra oraz brat i w przedszkolu czyta pani. Czyta z nami cały świat!

    2013-01-30, 17:23 Alicja Zaremba
  • Przy okazji Świąt Bożego Narodzenia warto zastanowić się nad tym jakie zabawki kupujemy dzieciom. Czy to, że na rynku jest ich niezliczona ilość oznacza, że dziecku można zaproponować cokolwiek?

    2012-12-12, 13:31 Kasia Skóra
  • Konspekt zajęcia koleżeńskiego z wychowania umysłowego ŚRODKI TEATRALNE Temat: Inscenizacja utworu H. Bechlerowej „Otwórz okienko”. CELE: * poznawcze - wzbogacanie przeżyć dzieci poprzez wiązanie słowa z działaniem; - utrwalenie wiadomości na temat zjawisk przyrodniczych występujących w czterech porach roku. * kształcące - kształcenie

    2012-06-18, 11:16 Kamila Szumska
  • TEMAT ZAJĘĆ: „Zanim zwierzęta zapadną w sen zimowy”. CELE OPERACYJNE (dziecko...): a) poprawnie odgaduje podane zagadki; b) potrafi wyszukać leśne zwierzęta i wskazać je na obrazkach; c) odczytuje nazwy zwierząt globalnie; d) zna zwyczaje niektórych zwierząt (zapadanie w sen zimowy); e) wypowiada się prostymi zdaniami; f) umie porównać liczebność

    2012-06-13, 12:37 Kamila Szumska
  • Temat zajęć: „Cztery pory roku” – zabawy i ćwiczenia przygotowujące do czytania i pisania. UMIEJĘTNOŚCI: a) próby utrwalenia wiadomości na temat zjawisk przyrodniczych występujących w czterech porach roku, b) czytanie wyrazów zbudowanych na zasadzie zgodności fonetyczno–gramatycznej i przeliczanie głosek, c) spostrzeganie, wyobrażanie

    2012-06-13, 10:45 Kamila Szumska
  • "Nad książką" Gdy ktoś nad książką głowę schyli, jest tu - i znika w jednej chwili. Przebywa gdzieś daleko... Może nieznaną płynie rzeką? Może świat cały zwiedza właśnie? Może jest najdzielniejszym z ludzi? Może ze smokiem walczy w baśni? Może królewnę śpiącą budzi... Książka radości daje tyle, w wielki nieznany świat wprowadza. Gdy

    2012-01-03, 17:15 Anna Rydel
Wyświetl