Materiały

  • Zapoznanie z wybranymi zwrotami po Włosku: Si - tak [si] No - nie [no] Grazie - dziękuję [gracje] Per favore - proszę (gdy o coś prosimy) [per fawore] Buongiorno - dzień dobry [błondżorno] Arrivederci - do widzenia [arriwederci] Buonasera - dobry wieczór [błonasera] Buonanotte - dobranoc [błonanotte] Ciao - cześć [ciao] Scusa/Scusi - przepraszam (gdy chcemy

    2018-05-08, 17:21 Kamila Marciniak
  • „Święto Pluszowego Misia” - scenariusz uroczystości przedszkolnej Cele ogólne: - umożliwienie dzieciom przeżywania uroczystości przedszkolnej - aktywne włączanie dzieci do przygotowania i uatrakcyjniania wspólnego świętowania  - propagowanie wśród dzieci głośnego czytania - wdrażanie do kilkuzdaniowych wypowiedzi na podany temat -

    2018-05-07, 21:41 Anna Janczarek
  • Temat: Zabawy Wielkanocne z jajkiem i zającem Umiejętności kluczowe: przestrzega reguł obowiązujących w społeczności dziecięcej (stara się współdziałać w zabawach i w sytuacjach zadaniowych) oraz w świecie dorosłych; odgrywa role w zabawach parateatralnych, posługując się mową, mimiką, gestem i ruchem; śpiewa piosenki z dziecięcego

    2018-03-13, 11:54 Paulina Żak
  • Scenariusz zajęcia w gr. 4–latków Temat: „Mały żółty i mały niebieski”, czyli skąd się wzięły kolory/przyjaźń/tolerancja? Cele główne: - rozbudzenie zainteresowań czytelniczych u dzieci, - inspirowanie zainteresowań poznawczych dzieci, rozwijanie myślenia, - rozwijanie prawidłowej percepcji i nazywania kolorów, - wyrabianie

    2018-03-03, 12:04 Ewa Zielińska
  • Scenariusz zajęcia otwartego z udziałem rodziców przeprowadzonego w grupie 6 - latków Nauczyciel: mgr Maria Jodłowska Tematyka tygodniowa: Uczestniczymy w tradycjach świątecznych Temat dnia: Ubieramy naszą choinkę Cele dydaktyczne: - Wprowadzanie w świat wartości uniwersalnych poprzez słuchanie i analizę „Legendy o choince”,  Kształtowanie

    2018-03-01, 13:14 Maria Jodłowska
  • plan rozwoju zawodowego na nauczyciela mianowanego

    2018-02-14, 18:35 marlena barszczewska
  • Zadania przedszkola (streszczenie) 1. Wspieranie wielokierunkowej aktywności dziecka poprzez organizację warunków sprzyjających nabywaniu doświadczeń 2. Tworzenie warunków umożliwiających dzieciom swobodny rozwój, zabawę i odpoczynek w poczuciu bezpieczeństwa 3. Wspieranie aktywności dziecka podnoszącej poziom integracji sensorycznej i umiejętności

    2018-01-28, 13:41 Sonia Malecha
  • Temat: Jarzynowe zagadki. Cel główny: • Zapoznanie z nazwami, wyglądem, smakiem i zapachem wybranych warzyw Cele szczegółowe: dziecko: • potrafi bawić się wspólnie z rówieśnikami podczas zabaw ruchowych • liczy w zakresie 3 • wykonuje polecenie według instrukcji słownej nauczyciela Metody pracy : • pokaz • obserwacja • samodzielnych

    2018-01-28, 13:34 Sonia Malecha
  • Plan rozwoju zawodowego

    2018-01-12, 22:13 Barbara Bryja
  • Przykładowy scenariusz dla czterolatków "Symbole Narodowe".

    2017-11-15, 20:30 Dominika Lupka
Wyświetl