Materiały

  • PRZYKŁADY ZABAW I ĆWICZEŃ ROZWIJAJĄCYCH WYOBRAŹNIĘ PRZESTRZENNĄ Obrazek według wzoru Dziecko otrzymuje elementy obrazka, np: domek, okna, drzwi, dach, komin, płot, drzewo, kot. Tworzy swój obrazek (z zestawu elementów) wiernie kopiując wzór. Kartylandia Nauczyciel rozkłada przed dziećmi klocki Lego – może być gotowa konstrukcja.

    2017-01-28, 20:14 Ewa Wójcik
  • Zrobiłam zdjęcie w parku, Niechcąco tak z przypadku. Obrazek przykuł moją uwagę Pomyślałam czas na zabawę, A na tym zdjęciu moi mili Jesień powoli ku nam się chyli Obrazek częsty taki jakich wiele Park, drzewa, i spacery w niedzielę Lecz ten fragmencik wielkiego parku Zapadł w pamięci, nie dla przypadku. Wyobraź sobie wrześniowe drzewo Nie jeszcze zielone, ale

    2016-11-19, 20:46 Lidia Grzelak
  • DZIEŃ PLUSZOWEGO MISIA TEMAT: „ Miś moim przyjacielem” PROWADZĄCY: mgr Ewa Chabzda CELE OGÓLNE: – rozwijanie umiejętności wypowiadania się na określony temat i uważnego słuchania innych – porównywanie wielkości przedmiotów w stosunku do siebie – kształtowanie poczucia konieczności szanowania zabawek – rozwijanie

    2016-09-22, 19:27 Ewa Chabzda
  • SCENARIUSZ ZAJĘĆ Prowadząca: Aleksandra Szwagrzyk Grupa: 5,6 latki Temat kompleksowy: Znamy te baśnie, znamy te bajki. Temat dnia: Bajkowa kraina zabawek – prawo do zabawy. Cel główny: Umiejętność organizowania sytuacji edukacyjnych umożliwiających dzieciom poznanie praw. Cele ogólne: - kształtowanie świadomości prawa do zabawy oraz równości

    2016-06-23, 07:16 Aleksandra Szwagrzyk
  • Data: 01.09.2010 r. Temat: Poznajmy się Cele: • eliminowanie stresu związanego z rozpoczęciem edukacji przedszkolnej, • pokonywanie nieśmiałości i poczucia niepewności, • nawiązanie kontaktu z dziećmi – poznanie ich imion, • swobodne rozmowy z rodzicami. Cele operacyjne: • korzysta z kącików tematycznych i zabawek, • podejmuje

    2016-06-15, 10:20 Monika Borecka
  • Scenariusz zajęć „Lola w magicznym królestwie figur” 1. Cele ogólne :  Utrwalenie nazw konkretnych figur geometrycznych  doskonalenie umiejętności klasyfikowania wg określonej cechy  rozwijanie sprawności manualnych  rozwijanie wyobraźni i pomysłowości  doskonalenie koordynacji wzrokowo- ruchowej  rozwijanie kreatywności  kształcenie

    2015-11-30, 09:30 Ania Talewska
  • PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO OBIEGAJĄCEGO SIĘ O NADANIE STOPNIA NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

    2015-09-26, 14:05 Paulina Falinska
  • Zajęcia adaptacyjne dla dzieci w wieku 2,5 -3 lata 1.Zabawa ruchowa „Głowa, ramiona, kolan…” 2.Zapoznanie dzieci z czterema podstawowymi kolorami, nauczyciel zapoznaje dzieci z kolorami, karty układa przed sobą na dywanie, następnie prosi dzieci o zamknięcie oczu oraz wypowiedzenie słów: „Abra cadabra wizy wooo, I can fly, so can you?” Zakrywa

    2015-07-04, 13:05 Angelika zzz
  • Scenariusz zajęć 1. Prowadząca : Anna Talewska 2. Data : 22. 01. 2014r. 3. Temat : Kopciuszek na balu” 5. Cele ogólne : • Dotarcie do małego czytelnika, • Rozbudzanie i skuteczne podtrzymywanie zainteresowań, • Poznawanie uniwersalnych wartości przez pryzmat doświadczeń bohaterów baśni, • Doskonalenie pamięci , zdolności kojarzenia

    2015-07-01, 15:28 Anna Talewska
  • INTELIGENCJA INTERPERSONALNA 1. Prowadząca : Anna Talewska 2. Data : 02. 12. 2014 r. 3. Grupa: 4 - latki 4. Temat : „Dzieci świata”. 5. Cele ogólne : -zapoznanie dzieci nazwami i wyglądem ich rówieśników z różnych stron świata - wzbogacanie słownika czynnego dzieci. 6. Cele operacyjne

    2015-07-01, 15:27 Anna Talewska
Wyświetl