Materiały

  • ZAWODY OGIEŃ! POŻAR! ALE DRAKA, TRZEBA DZWONIĆ PO STRAŻAKA. KATAR, KASZEL TEŻ SIĘ ZDARZA WTEDY IDĘ DO LEKARZA. ABY USZYĆ SUKNIĘ NOWĄ, MUSZĘ SPOTKAĆ SIĘ Z KRAWCOWĄ. GDY ZAKUPÓW KOSZ MAM DUŻY, EKSPEDIENTKA MNIE OBSŁUŻY. A GDY BĘDĘ DOM BUDOWAC, MURARZ MUSI PODMUROWAĆ. UPIEC CHLEBEK NA ŚNIADANIE – TO PIEKARZA JEST ZADANIE. PYSZNE ZUPY, SMACZNE DANIA

    2015-04-16, 12:27 Magdalena Frączczak
  • Edukację regionalną można rozpocząć już w grupie 3-5 latków. Dzieci w tym wieku są już w stanie przyswoić sobie pewne treści związane z najbliższym regionem. Oczywiście należy wychodzić od rzeczy bliskich dzieciom. a ojczyzną malucha jest przecież dom, przedszkole, podwórko, sąsiadujące z nim ulice.Ukazanie dzieciom tego, co w ich rodzinnej miejscowości

    2015-04-04, 19:55 Marta Donica
  • Grupa: 4 – latki Liczba dzieci: 26 Temat zajęć: „Z mamą i tatą – nie nudzę się” – warsztaty dla rodziców i dzieci Cel ogólny: Nawiązanie bliskiej więzi rodzic - dziecko Cele szczegółowe: - radość ze wspólnego komponowania deseru. - pogłębianie więzi w rodzinie (rodzic – dziecko). Metody pracy: - słowna,

    2015-03-23, 13:14 Monika Lewandowska
  • Scenariusz zajęć Prowadząca: Julita Błyszczak Temat: Mieszkańcy podwodnych krain Cel ogólny: - Poznanie nazw wybranych ryb - Porównanie kształtu ryb - Rozwijanie wiary we własne możliwości - Rozwijanie wrażeń wzrokowych, dotykowych - Rozwijanie wyobraźni i pomysłowości - Rozwijanie świadomości własnego ciała, przestrzeni

    2015-03-08, 22:44 Julita Błyszczak
  • Przedszkole nr 26, Poznań Grupa wiekowa: 3,4 latki. Prowadząca: Ilona Dębińska-Półtorak Temat kompleksowy: Wiosenne przebudzenie. Temat dnia: Czy wiosna ukryła się w lesie? Cele ogólne: - poznawanie możliwości własnego ciała, - rozbudzanie ruchowej inwencji twórczej u dzieci, - doskonalenie płynności ruchów. Oczekiwane

    2015-03-07, 22:48 Ilona Dębińska-Półtorak
  • TEMAT ZAJĘCIA: „Podróż przez kontynenty.” GRUPA: 6 –latki CEL GŁÓWNY: Kształtowanie przyjaznego stosunku do dzieci z całego świata. CELE OPERACYJNE: - dziecko próbuje rozpoznać z jakiego kontynentu pochodzi wskazane na obrazku dziecko - chętne dziecko próbuje odczytać zadanie ukryte w kopercie -

    2014-09-28, 19:54 Beata Kłopacz
  • DWIE SAŁATKI (obrazek sceniczny) GOSPODYNI: Mam tu dwa koszyki i dwie duże miski – sałatkę przepyszną zrobimy dla wszystkich. W jednym są owoce, a w drugim – warzywa, plony z pól i sadów – same witaminy! GOSPODARZ: Jedna owocowa, druga – jarzynowa, każda bardzo smaczna i tak samo zdrowa. Dla Mamy i Taty, dla całej

    2014-09-28, 09:14 Jadwiga Zgliszewska
  • TEMAT IMPREZY : „ŚWIĘTO PIECZONEGO ZIEMNIAKA” DZIEŃ: 06. 10. 2011r. CZAS TRWANIA: ok. 2 godz. MIEJSCE: Publiczne Przedszkole – ogród przedszkolny UCZESTNICY: dyrektor, wszystkie dzieci z przedszkola, nauczycielki, personel CELE GŁÓWNE: - rozwijanie wiadomości na temat jesieni i ziemniaka - rozwijanie ogólnej sprawności słuchowej podczas

    2014-07-31, 15:40 Aneta Sz
  • Scenariusz zajęć przeprowadzony w grupie dzieci 4-letnich Cele operacyjne: -Dziecko wie na czym polega zawód fryzjera, - potrafi wymienić narzędzia którymi się posługuje fryzjer, -rozpoznaje dźwięki z salonu fryzjerskiego, - posługuje się gestem w zabawach ruchowo - naśladowczych, - wypowiada się całym zdaniem, - rozumie pojęcie pary, - wyciąga wnioski

    2014-06-15, 18:02 Justyna Diakun
  • Scenariusz zajęć przeprowadzony w grupie dzieci 4 - letnich Cele operacyjne: - Dziecko potrafi wymienić środki transportu, - pokazuje właściwą kolejność zdarzeń, - zna kolejność kolorów sygnalizacji świetlnej, - rozumie konieczność zachowania bezpieczeństwa na drodze, - posługuje się gestem w zabawach ruchowo – naśladowczych, - współpracuje

    2014-06-15, 16:35 Justyna Diakun
Wyświetl