Materiały

  • „ W krainie Leśnych Skrzatów” Scenografia – Dekoracja jesienna: w jesiennej szacie, grzyby. Na podłodze leżą dzieci – skrzaty, które śpią. Kolorowe liście porozrzucane na podłodze. Z sali wybiega jeden skrzat i tańczy na tle spokojnej melodii. Skrzat 1– Jesień do lasu zawitała, wszystkie liście pomalowała, krzewy i drzewa

    2019-04-29, 20:44 Dorota Kulesza
  • „Zajączki samochwały” Konferansjer: Witajcie dzieci! Spotkaliśmy się tu, by obejrzeć przedstawienie pt. „ Zajączki samochwały”. Na dworze pogoda często płata nam figle. Raz świeci słońce (pokazuje się dziecko „ słonko”), niekiedy zasłaniają je chmury (dzieci „chmury”), z których czasami pada deszcz(

    2019-04-29, 20:41 Dorota Kulesza
  • Dziś w ogrodzie groch zrywałam I rozmowę usłyszałam To warzywa coś mówiły, Przy tym bardzo się martwiły. Jesień już i zimno wszędzie. No a z nami co to będzie? Pewnie nas powyrywają I w piwnicy poskładają. Na to burak gruby, zdrowy, Będę w Barszczu buraczkowym! A marchewka już makówce: Dzieci zjedzą mnie w surówce! W każdej zupie też

    2019-03-05, 18:33 Natalia Kaszyca
  • Załączam ciekawy scenariusz pt "Pies - przyjaciel człowieka"

    2019-02-23, 20:45 Natalia Kaszyca
  • Opracowała Agnieszka Szymańska Scenariusz zajęć dla otwartych dla rodziców dla grupy 3-latków Temat: Kwiaty pod śniegiem - przebiśnieg (praca plastyczna wykonana za pomocą farby i plasteliny) Temat kompleksowy : Wiosna tuż, tuż. Cele dydaktyczne (ogólne) - zapoznanie z wyglądem i nazwami pierwszych wiosennych kwiatów : , śnieżyczka - przebiśnieg

    2019-02-17, 18:45 Agnieszka Szymańska
  • Zajęcie zostało przeprowadzone na zakończenie projektu – Jesień. Do przeprowadzenia gry wykorzystano rozłożone na dywanie obrazki dyni (uśmiechnięte i bez uśmiechu). Pod uśmiechniętymi dyniami zostały ukryte polecenia - zadania i zagadki do rozwiązania o jesiennej tematyce. Dzieci zostały podzielone na dwie grupy. Na początku wyjaśniono zasady gry oraz zwrócono

    2019-01-25, 21:30 Monika Szczecina
  • SCENARIUSZ ZAJĘĆ TEMAT ZAJĘCIA: „Historia małego nasionka.” GRUPA: 3 latki CEL GŁÓWNY: - rozwijanie doświadczeń przyrodniczych dotyczących etapu wzrostu roślin CELE OPERACYJNE: - uważnie słucha opowiadania ilustrowanego obrazkami przez nauczycielkę - odpowiada na pytania nauczycielki - wie, jakie są etapy wzrostu roślin i czego potrzebują

    2018-10-28, 20:19 MONIKA PROŚNIAK
  • Przebieg zajęć: 1. Wysłuchanie zagadki: Sosnowy, dębowy, stary lub młody, rosną w nim grzyby, rosną jagody. ... (las) Globalne czytanie wyrazu „Las” 2. Wyprawa do lasu - zabawa ruchowa z elementami metody W.Sherborne N: Wyruszymy dziś na wyprawę do lasu. Po drodze możemy napotkać różne przeszkody, dlatego dobierzcie się parami. Idziemy! Uwaga! Zwalone

    2018-05-08, 16:57 Kamila Marciniak
  • Przebieg zajęć: 1. Zabawa ze śpiewem na powitanie ,,W kole” W kole wszyscy tu siedzimy, każdy czyjaś rękę trzyma I dzień dobry już mówimy, Tak zabawa się zaczyna” 2. Powitanie uczestników spotkania: Nauczyciel mówi do dzieci i rodziców: „Witam wszystkich, którzy lubią zimę.” „Witam wszystkich, którzy

    2018-05-08, 16:55 Kamila Marciniak
  • Grupa: 5-latki Temat: „W świecie dinozaurów”. Cele: - obserwowanie własnego dziecka podczas zajęć, - rozwijanie świadomości oraz dyskryminacji dotykowej, - doskonalenie uwagi, umiejętności wzrokowo- motorycznych oraz dyskryminacji wzrokowo-przestrzennej, - doskonalenie motoryki małej, - rozwijanie ciekawości i wyobraźni, Metody: - metoda integracji

    2018-02-26, 20:48 Urszula Kura
Wyświetl