Wyjazd do Parku Morza, Lądy i Oceany ';) undefined
Dzień Dziecka
...

Wyjazd do Parku Morza, Lądy i Oceany ';)

Nasz SUUUPER wyjazd do Parku Morza Lądy i Oceany odbył się 17.06.2019 r.

Bawiliśmy się świetnie. Najpierw zapoznaliśmy się z naszym Panem przewodnikiem, a później rozpoczęliśmy niesamowitą podróż po morskich osobliwościach.

W stawie mogliśmy pokarmić małe rybki ';) Obejrzeliśmy park makiet zwierząt morskich i lądowych i oczywiście zrobiliśmy sobie kilka fajnych zdjęć ';) Kiedy Pan pokazał nam dużą piracką skrzynię i powiedział, że można się do niej chować to tak też zrobiliśmy - chowaliśmy się w niej, by poczuć jak to było np. ukrywać się w taki sposób podczas morskich podróży. Nawet Naszą Panią zamknęliśmy w skrzyni ';p

Zwiedziliśmy muzeum morza i oceanu, oglądaliśmy różne zwierzątka morskie w akwariach.
Poznaliśmy latarnię morską na podstawie makiety.
Popływaliśmy sobie małym statkiem, gdzie każdy z nas mógł spróbować swoich sił i umiejętności przy sterze.
Wspaniale się bawiliśmy na rowerkach wodnych, a że bardzo lubimy sport zaraz pobiegliśmy do parku zręcznościowo - linowego dla najmłodszych, gdzie mogliśmy się wypróbować w różnych dyscyplinach sportowych. Nie odpuściliśmy też dmuchanemu zamkowi i choć byliśmy już troszkę zmęczeni poszliśmy skakać, by do końca uwolnić naszą energię.

I jakby tego było mało - doiliśmy krowę ':) Niestety nie żywą, ale i tak było super!!!

Na koniec upiekliśmy pyszne kiełbaski i zasiedliśmy do grilowego posiłku na świeżym powietrzu.

To był wspaniały dzień pełen świetnych wrażeń i mnóstwa nowych wiadomości. Dziękujemy Paniom i Naszym Rodzicom za tak cudowną możliwość na dobrą edukację poprzez super zabawę ';*

Zapraszamy do Naszej FOTOGALERII ';)