Materiały: Scenariusze zajęć

  • Obszar podstawy programowej: 9.1 przejawia, w miarę swoich możliwości, zainteresowanie wybranymi zabytkami i dziełami sztuki oraz tradycjami i obrzędami ludowymi ze swojego regionu; Cele operacyjne: - Dziecko potrafi wymienić 3 największe miasta w Polsce, - potrafi wskazać charakterystyczne miejsce/zabytek dla największych 3 miast na obrazku, - układa obraz z 9 elementów, -

    2015-04-24, 13:18 Justyna Diakun
  • Edukację regionalną można rozpocząć już w grupie 3-5 latków. Dzieci w tym wieku są już w stanie przyswoić sobie pewne treści związane z najbliższym regionem. Oczywiście należy wychodzić od rzeczy bliskich dzieciom. a ojczyzną malucha jest przecież dom, przedszkole, podwórko, sąsiadujące z nim ulice.Ukazanie dzieciom tego, co w ich rodzinnej miejscowości

    2015-04-04, 19:55 Marta Donica
  • Temat zajęcia: Dzieci uczestniczą w zabawach wpływających na wzmacnianie właściwych zachowań i eliminowanie zagrożeń. Cele: - dziecko zna wierszyk powitalny - zna zasady panujące w grupie - odpowiada za zadane pytania - uczestniczy w zabawach zachowując ostrożność - wie co oznaczają kolory świateł na sygnalizatorze świetlnym - słucha i rozumie polecenia nauczycielki -

    2015-03-26, 20:53 Anna Bill-Nowak
  • Grupa: 4 – latki Liczba dzieci: 26 Temat zajęć: „Z mamą i tatą – nie nudzę się” – warsztaty dla rodziców i dzieci Cel ogólny: Nawiązanie bliskiej więzi rodzic - dziecko Cele szczegółowe: - radość ze wspólnego komponowania deseru. - pogłębianie więzi w rodzinie (rodzic – dziecko). Metody pracy: - słowna,

    2015-03-23, 13:14 Monika Lewandowska
  • Temat zajęć: „Zabawy z trójkątami” Cel ogólny: - Utrwalenie wiedzy o zbiorach Cele szczegółowe: dziecko - klasyfikuje przedmioty z uwzględnieniem części wspólnej zbiorów - nazywa przedstawione figury - posługuje się nazwami tygodnia - posługuje się liczebnikami porządkowymi w zakresie 7 - posługuje się znakiem graficznym

    2015-03-23, 13:06 Monika Lewandowska
  • POŻEGNANIE ZIMY-POWITANIE WIOSNY Opracowała: L. Brzezik Postacie: Dzieci recytujące Kilka osób- ubranych w czapki, szaliki i codzienne ubranka. Cztery osoby ubrane tak jak dzieci recytujące. Wspólnie trzymają Marzannę. Dziewczynka przebrana za Zimę. Dziewczynka przebrana za Wiosnę. Jedna osoba przebrana za słonko. Dwie osoby przebrane za jaskółki.

    2015-03-14, 18:10 L Brzezik
  • Scenariusz zajęć Prowadząca: Julita Błyszczak Temat: Mieszkańcy podwodnych krain Cel ogólny: - Poznanie nazw wybranych ryb - Porównanie kształtu ryb - Rozwijanie wiary we własne możliwości - Rozwijanie wrażeń wzrokowych, dotykowych - Rozwijanie wyobraźni i pomysłowości - Rozwijanie świadomości własnego ciała, przestrzeni

    2015-03-08, 22:44 Julita Błyszczak
  • Przedszkole nr 26, Poznań Grupa wiekowa: 3,4 latki. Prowadząca: Ilona Dębińska-Półtorak Temat kompleksowy: Wiosenne przebudzenie. Temat dnia: Czy wiosna ukryła się w lesie? Cele ogólne: - poznawanie możliwości własnego ciała, - rozbudzanie ruchowej inwencji twórczej u dzieci, - doskonalenie płynności ruchów. Oczekiwane

    2015-03-07, 22:48 Ilona Dębińska-Półtorak
  • Przedszkole nr 26 Poznań Grupa wiekowa: 3,4 latki. Prowadząca: Ilona Dębińska-Półtorak Temat kompleksowy: W przestrzeni kosmicznej. Temat dnia: Czerwona planeta. Cele ogólne: - dziecko potrafi obserwować i odkrywać przyrodę, - dziecko umie się poprawnie wysłowić, - dziecko zapoznaje się z kolejnym sposobem przemieszczania w przestrzeni, - rozwijamy

    2015-03-07, 22:36 Ilona Dębińska-Półtorak
  • Ilona Dębińska-Półtorak Przedszkole 26, Poznań Nauczyciel mianowany Grupa 3,4 latki. PASOWANIE NA PRZEDSZKOLAKA Cele: - wspólna integracja, - wykazanie się pewnymi umiejętnościami, - rozwijanie zainteresowań warzywami i owocami oraz zdrowym trybem życia. 1. Wstęp: Nauczycielka wprowadza do sali grupę przedszkolaków ustawionych w „pociąg”

    2015-03-07, 22:29 Ilona Dębińska-Półtorak
Wyświetl