Materiały: Scenariusze zajęć

  • TEMAT ZAJĘCIA: „Zwiedzamy ZOO.” GRUPA: 5 –latki CEL GŁÓWNY: Rozwijanie mowy dziecka poprzez wypowiedzi w oparciu o opowiadanie, kształcenie spostrzegawczości wzrokowej i słuchowej, wyobraźni i umiejętności logicznego myślenia, a także znajomości niektórych zwierząt egzotycznych. CELE OPERACYJNE: - uważnie i w skupieniu słucha

    2014-12-07, 18:58 Beata Kłopacz
  • TEMAT ZAJĘCIA: „Wiosenne kwiaty.” GRUPA: 3–latki CEL GŁÓWNY: Poznawanie i nazywanie niektórych roślin pojawiających się wiosną. CELE OPERACYJNE: - uważnie słucha wiersza recytowanego przez nauczycielkę i próbuje naśladować jej ruchy zgodnie z treścią wiersza - potrafi rozpoznać podstawowe kolory

    2014-12-07, 18:52 Beata Kłopacz
  • TEMAT ZAJĘCIA: „Z Wacusiem zwiedzamy ZOO.” GRUPA: 3-4 –latki CEL GŁÓWNY: Rozwijanie mowy dziecka poprzez słuchanie krótkich wierszy z użyciem kukiełek, a także kształcenie spostrzegawczości, wyobraźni i logicznego myślenia. CELE OPERACYJNE:

    2014-12-07, 18:46 Beata Kłopacz
  • TEMAT ZAJĘCIA: „Muchomorki.” GRUPA: 3–latki CEL GŁÓWNY: Rozwijanie wyobraźni twórczej poprzez wykonanie pracy plastycznej na bazie wysłuchanego wiersza. CELE OPERACYJNE: - uważnie i w skupieniu słucha wiersza recytowanego przez nauczycielkę - potrafi powiedzieć o czym był wiersz - chętnie

    2014-12-07, 18:38 Beata Kłopacz
  • TEMAT ZAJĘCIA: „Mandala – magiczne koło z dalekiego Wschodu.” GRUPA: 5-6 –latki CEL GŁÓWNY: Zapoznanie dzieci z nowym sposobem komponowania pracy plastycznej.

    2014-12-07, 18:26 Beata Kłopacz
  • 1. „Tańczące spinacze” – wkładamy do garnka garść spinaczy, Garnek przechylamy na prawo i lewo. Czy szurające po jego dnie spinacze wytwarzają zawsze takie same dźwięki ? wypróbujcie rożne rytmy szurania. 2. „Gazetowe odgłosy” - dwie osoby naciągają gazetę jak żagiel. Trzecia bierze rozpęd i przebiega przez gazetę. Albo:

    2014-12-03, 19:32 Aneta Kalwajtys
  • Cele ogólne: integrowanie dzieci i rodziców ze środowiskiem przedszkolnym, tworzenie przyjaznej atmosfery podczas wspólnej zabawy z rodzicami, prezentacja metod i form pracy z dziećmi. Cele operacyjne - dziecko: - bawi się zgodnie z rówieśnikami i rodzicami, - zilustruje ruchem treść opowiadania, - rozróżni w zabawie dźwięki wysokie

    2014-12-03, 19:13 Aneta Kalwajtys
  • Hello! What’s your name? (heloł, łoc jor nejm?) Cześć! Jak masz na imię? Słówka i wyrażenia: - Hello, hi (heloł, haj) – Cześć - Good morning (gud morning) – Dzień dobry - Goodbye (gudbaj) – Do widzenia - Children (czildren) – Dzieci - Teacher (ticzer) - Nauczyciel - What’s your name? (łoc jor nejm) – Jak masz na

    2014-10-21, 11:38 Bogusława Augustyn
  • TEMAT ZAJĘCIA: „W kuchni prababci.” GRUPA: 5-6 –latki CEL GŁÓWNY: Rozbudzanie zainteresowania życiem codziennym naszych przodków, a także poznanie elementów miejscowego folkloru.” CELE OPERACYJNE: - dziecko próbuje rozpoznać produkt spożywczy za pomocą zmysłu smaku i zapachu - próbuje zapamiętać wygląd

    2014-09-28, 20:05 Beata Kłopacz
  • TEMAT ZAJĘCIA: „Jesienne jabłonie.” GRUPA:5-6–latki CEL GŁÓWNY: Rozwijanie wyobraźni plastyczno – przestrzennej poprzez wykonanie pracy plastycznej na bazie wysłuchanego wiersza. CELE OPERACYJNE: - uważnie i w skupieniu słucha wiersza recytowanego przez nauczycielkę - potrafi powiedzieć o czym był wiersz - poprawnie formułuje odpowiedź

    2014-09-28, 19:59 Beata Kłopacz
Wyświetl