Player Kids

Materiały: Scenariusze zajęć

  • Temat: „Mniej czy więcej” – zabawa dydaktyczna. Scenariusz zrealizowany w grupie 5,6-latków Cele operacyjne: - Dziecko potrafi liczyć w zakresie 10, - zna i rozumie pojęcie mniej, więcej i równy, - posługuje się liczmanami, - rozpoznaję cyfry od 1 do 6, Metody: - czynna - zadań stawianych dziecku, - słowna- objaśnienia, metody żywego

    2015-06-14, 20:18 Justyna Diakun
  • SCENARIUSZ WSPÓLNYCH ZABAW ,,WITAMY WIOSNĘ” Dnia :21 marca 2015 r. Cele główne: • zapoznanie z tradycją żegnania zimy i powitania wiosny; • integrowanie się dzieci z różnych grup; • swobodne wyrażanie siebie- ćwiczenie słuchu muzycznego, rozwijanie wyobraźni; • nabywanie umiejętności współdziałania w zespole. Cele

    2015-06-02, 18:34 Monika Kosmal
  • Piękny, fascynujący i tajemniczy, dostarczający wielu pozytywnych emocji – to świat przyrody. Obcowanie z przyrodą daje spokój, jest także pewnym rodzajem terapii i dlatego już od najwcześniejszych lat życia człowieka należy tak kształtować jego sposób myślenia i zachowania, aby umiał o nią zadbać. Gdy w wieku przedszkolnym wpoimy dzieciom umiłowanie

    2015-05-24, 12:53 Beata Michalska
  • Zestaw ćwiczeń „Gimnastyki Mózgu” CELE: - usprawnianie motoryki rąk, - doskonalenie koordynacji wzrokowo-słuchowej, orientacji przestrzennej, - pobudzenie twórczej ekspresji. PRZEBIEG przygotowanie do zajęć: 1. picie wody; 2. ruchy naprzemienne- podnieś do góry prawe kolano i dotknij do niego lewą ręką, następnie podnieś do góry

    2015-05-14, 22:37 maryla krótki
  • Obszar podstawy programowej: 9.1 przejawia, w miarę swoich możliwości, zainteresowanie wybranymi zabytkami i dziełami sztuki oraz tradycjami i obrzędami ludowymi ze swojego regionu; Cele operacyjne: - Dziecko potrafi wymienić 3 największe miasta w Polsce, - potrafi wskazać charakterystyczne miejsce/zabytek dla największych 3 miast na obrazku, - układa obraz z 9 elementów, -

    2015-04-24, 13:18 Justyna Diakun
  • Edukację regionalną można rozpocząć już w grupie 3-5 latków. Dzieci w tym wieku są już w stanie przyswoić sobie pewne treści związane z najbliższym regionem. Oczywiście należy wychodzić od rzeczy bliskich dzieciom. a ojczyzną malucha jest przecież dom, przedszkole, podwórko, sąsiadujące z nim ulice.Ukazanie dzieciom tego, co w ich rodzinnej miejscowości

    2015-04-04, 19:55 Marta Donica
  • Temat zajęcia: Dzieci uczestniczą w zabawach wpływających na wzmacnianie właściwych zachowań i eliminowanie zagrożeń. Cele: - dziecko zna wierszyk powitalny - zna zasady panujące w grupie - odpowiada za zadane pytania - uczestniczy w zabawach zachowując ostrożność - wie co oznaczają kolory świateł na sygnalizatorze świetlnym - słucha i rozumie polecenia nauczycielki -

    2015-03-26, 20:53 Anna Bill-Nowak
  • Grupa: 4 – latki Liczba dzieci: 26 Temat zajęć: „Z mamą i tatą – nie nudzę się” – warsztaty dla rodziców i dzieci Cel ogólny: Nawiązanie bliskiej więzi rodzic - dziecko Cele szczegółowe: - radość ze wspólnego komponowania deseru. - pogłębianie więzi w rodzinie (rodzic – dziecko). Metody pracy: - słowna,

    2015-03-23, 13:14 Monika Lewandowska
  • Temat zajęć: „Zabawy z trójkątami” Cel ogólny: - Utrwalenie wiedzy o zbiorach Cele szczegółowe: dziecko - klasyfikuje przedmioty z uwzględnieniem części wspólnej zbiorów - nazywa przedstawione figury - posługuje się nazwami tygodnia - posługuje się liczebnikami porządkowymi w zakresie 7 - posługuje się znakiem graficznym

    2015-03-23, 13:06 Monika Lewandowska
  • POŻEGNANIE ZIMY-POWITANIE WIOSNY Opracowała: L. Brzezik Postacie: Dzieci recytujące Kilka osób- ubranych w czapki, szaliki i codzienne ubranka. Cztery osoby ubrane tak jak dzieci recytujące. Wspólnie trzymają Marzannę. Dziewczynka przebrana za Zimę. Dziewczynka przebrana za Wiosnę. Jedna osoba przebrana za słonko. Dwie osoby przebrane za jaskółki.

    2015-03-14, 18:10 L Brzezik
Wyświetl