Materiały: Scenariusze zajęć

  • „Mali Poszukiwacze Przygód” - grupowy turniej podsumowujący realizację bliżejprzedszkolnego projektu edukacyjnego „Poszukiwacze Przygód”. „Poszukiwacze Przygód” to wspólna nazwa dla 8 „małych” projektów wspomagających realizację i osiągnięcie celów wychowania przedszkolnego określonych

    2015-06-22, 17:14 Małgorzata Latos
  • Temat: „Mniej czy więcej” – zabawa dydaktyczna. Scenariusz zrealizowany w grupie 5,6-latków Cele operacyjne: - Dziecko potrafi liczyć w zakresie 10, - zna i rozumie pojęcie mniej, więcej i równy, - posługuje się liczmanami, - rozpoznaję cyfry od 1 do 6, Metody: - czynna - zadań stawianych dziecku, - słowna- objaśnienia, metody żywego

    2015-06-14, 20:18 Justyna Diakun
  • SCENARIUSZ WSPÓLNYCH ZABAW ,,WITAMY WIOSNĘ” Dnia :21 marca 2015 r. Cele główne: • zapoznanie z tradycją żegnania zimy i powitania wiosny; • integrowanie się dzieci z różnych grup; • swobodne wyrażanie siebie- ćwiczenie słuchu muzycznego, rozwijanie wyobraźni; • nabywanie umiejętności współdziałania w zespole. Cele

    2015-06-02, 18:34 Monika Kosmal
  • Piękny, fascynujący i tajemniczy, dostarczający wielu pozytywnych emocji – to świat przyrody. Obcowanie z przyrodą daje spokój, jest także pewnym rodzajem terapii i dlatego już od najwcześniejszych lat życia człowieka należy tak kształtować jego sposób myślenia i zachowania, aby umiał o nią zadbać. Gdy w wieku przedszkolnym wpoimy dzieciom umiłowanie

    2015-05-24, 12:53 Beata Michalska
  • Zestaw ćwiczeń „Gimnastyki Mózgu” CELE: - usprawnianie motoryki rąk, - doskonalenie koordynacji wzrokowo-słuchowej, orientacji przestrzennej, - pobudzenie twórczej ekspresji. PRZEBIEG przygotowanie do zajęć: 1. picie wody; 2. ruchy naprzemienne- podnieś do góry prawe kolano i dotknij do niego lewą ręką, następnie podnieś do góry

    2015-05-14, 22:37 maryla krótki
  • Obszar podstawy programowej: 9.1 przejawia, w miarę swoich możliwości, zainteresowanie wybranymi zabytkami i dziełami sztuki oraz tradycjami i obrzędami ludowymi ze swojego regionu; Cele operacyjne: - Dziecko potrafi wymienić 3 największe miasta w Polsce, - potrafi wskazać charakterystyczne miejsce/zabytek dla największych 3 miast na obrazku, - układa obraz z 9 elementów, -

    2015-04-24, 13:18 Justyna Diakun
  • Edukację regionalną można rozpocząć już w grupie 3-5 latków. Dzieci w tym wieku są już w stanie przyswoić sobie pewne treści związane z najbliższym regionem. Oczywiście należy wychodzić od rzeczy bliskich dzieciom. a ojczyzną malucha jest przecież dom, przedszkole, podwórko, sąsiadujące z nim ulice.Ukazanie dzieciom tego, co w ich rodzinnej miejscowości

    2015-04-04, 19:55 Marta Donica
  • Temat zajęcia: Dzieci uczestniczą w zabawach wpływających na wzmacnianie właściwych zachowań i eliminowanie zagrożeń. Cele: - dziecko zna wierszyk powitalny - zna zasady panujące w grupie - odpowiada za zadane pytania - uczestniczy w zabawach zachowując ostrożność - wie co oznaczają kolory świateł na sygnalizatorze świetlnym - słucha i rozumie polecenia nauczycielki -

    2015-03-26, 20:53 Anna Bill-Nowak
  • Grupa: 4 – latki Liczba dzieci: 26 Temat zajęć: „Z mamą i tatą – nie nudzę się” – warsztaty dla rodziców i dzieci Cel ogólny: Nawiązanie bliskiej więzi rodzic - dziecko Cele szczegółowe: - radość ze wspólnego komponowania deseru. - pogłębianie więzi w rodzinie (rodzic – dziecko). Metody pracy: - słowna,

    2015-03-23, 13:14 Monika Lewandowska
  • Temat zajęć: „Zabawy z trójkątami” Cel ogólny: - Utrwalenie wiedzy o zbiorach Cele szczegółowe: dziecko - klasyfikuje przedmioty z uwzględnieniem części wspólnej zbiorów - nazywa przedstawione figury - posługuje się nazwami tygodnia - posługuje się liczebnikami porządkowymi w zakresie 7 - posługuje się znakiem graficznym

    2015-03-23, 13:06 Monika Lewandowska
Wyświetl