Materiały: Scenariusze zajęć

  • CELE: - Wzmacnianie mięśni grzbietu, ramion i nóg - Ćwiczenia w parach - Ćwiczenia przeciw płaskostopiu POMOCE: - Kocyki, małe waciki - ławeczka, piłka PRZEBIEG ZAJĘĆ: I.Część wstępna: 1. Zab. ożywiająca „Sygnały” – bieg w rozsypce: na 1 sygnał dzieci siadają skrzyżnie i ręce przyciągają do barków tworząc „skrzydełka”,

    2015-01-18, 17:46 Beata Kłopacz
  • CELE: - Wzmacnianie mięśni posturalnych ciała - Ćwiczenia gimnastyczno – kształtujące z przyborem - Ćwiczenia przeciw płaskostopiu POMOCE: - Szarfy, kocyki - Drabinki, ławeczka PRZEBIEG ZAJĘĆ: I.Część wstępna: 1. Zab. ożywiająca „Ptaszki do gniazd” – szarfy są rozłożone na sali, bieg w rozsypce na sygnał dzieci wskakujądo „gniazd”

    2015-01-18, 17:18 Beata Kłopacz
  • Konspekt zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla przedszkolaków CELE: - Zwiększenie ruchomości kręgosłupa w odcinku piersiowym - Rozciąganie mięśni klatki piersiowej - Ćwiczenia przeciw płaskostopiu POMOCE: - woreczki - drabinki - ławeczka PRZEBIEG ZAJĘĆ: I.Część wstępna: 1. Zab. ożywiająca „Figurki” – bieg w rozsypce po sali, na sygnał

    2015-01-18, 17:15 Beata Kłopacz
  • TEMAT ZAJĘCIA: „Zwiedzamy ZOO.” GRUPA: 5 –latki CEL GŁÓWNY: Rozwijanie mowy dziecka poprzez wypowiedzi w oparciu o opowiadanie, kształcenie spostrzegawczości wzrokowej i słuchowej, wyobraźni i umiejętności logicznego myślenia, a także znajomości niektórych zwierząt egzotycznych. CELE OPERACYJNE: - uważnie i w skupieniu słucha

    2014-12-07, 18:58 Beata Kłopacz
  • TEMAT ZAJĘCIA: „Wiosenne kwiaty.” GRUPA: 3–latki CEL GŁÓWNY: Poznawanie i nazywanie niektórych roślin pojawiających się wiosną. CELE OPERACYJNE: - uważnie słucha wiersza recytowanego przez nauczycielkę i próbuje naśladować jej ruchy zgodnie z treścią wiersza - potrafi rozpoznać podstawowe kolory

    2014-12-07, 18:52 Beata Kłopacz
  • TEMAT ZAJĘCIA: „Z Wacusiem zwiedzamy ZOO.” GRUPA: 3-4 –latki CEL GŁÓWNY: Rozwijanie mowy dziecka poprzez słuchanie krótkich wierszy z użyciem kukiełek, a także kształcenie spostrzegawczości, wyobraźni i logicznego myślenia. CELE OPERACYJNE:

    2014-12-07, 18:46 Beata Kłopacz
  • TEMAT ZAJĘCIA: „Muchomorki.” GRUPA: 3–latki CEL GŁÓWNY: Rozwijanie wyobraźni twórczej poprzez wykonanie pracy plastycznej na bazie wysłuchanego wiersza. CELE OPERACYJNE: - uważnie i w skupieniu słucha wiersza recytowanego przez nauczycielkę - potrafi powiedzieć o czym był wiersz - chętnie

    2014-12-07, 18:38 Beata Kłopacz
  • TEMAT ZAJĘCIA: „Mandala – magiczne koło z dalekiego Wschodu.” GRUPA: 5-6 –latki CEL GŁÓWNY: Zapoznanie dzieci z nowym sposobem komponowania pracy plastycznej.

    2014-12-07, 18:26 Beata Kłopacz
  • 1. „Tańczące spinacze” – wkładamy do garnka garść spinaczy, Garnek przechylamy na prawo i lewo. Czy szurające po jego dnie spinacze wytwarzają zawsze takie same dźwięki ? wypróbujcie rożne rytmy szurania. 2. „Gazetowe odgłosy” - dwie osoby naciągają gazetę jak żagiel. Trzecia bierze rozpęd i przebiega przez gazetę. Albo:

    2014-12-03, 19:32 Aneta Kalwajtys
  • Cele ogólne: integrowanie dzieci i rodziców ze środowiskiem przedszkolnym, tworzenie przyjaznej atmosfery podczas wspólnej zabawy z rodzicami, prezentacja metod i form pracy z dziećmi. Cele operacyjne - dziecko: - bawi się zgodnie z rówieśnikami i rodzicami, - zilustruje ruchem treść opowiadania, - rozróżni w zabawie dźwięki wysokie

    2014-12-03, 19:13 Aneta Kalwajtys
Wyświetl