Aby zarejestrowany profil był aktywny (i byś mógł się zalogować), kliknij w link aktywacyjny otrzymany mailem. Jeśli nie otrzymałeś od nas wiadomości z linkiem aktywacyjnym, sprawdź, czy nie została umieszczona w folderze "Spam" (inaczej: "Śmieci). Jeśli to nie rozwiązało problemu, skontaktuj się z nami: pomoc@przedszkolowo.pl
„Mój profil” jest widoczny zaraz po zalogowaniu w serwisie. Dodatkowo, zawsze w prawym górnym rogu serwisu masz szybki dostęp do swojego profilu oraz do „wyloguj mnie”.
Po wejściu w „Mój profil” możesz wgrać swoje zdjęcie profilowe (zmienić je lub usunąć), edytować imię i nazwisko, a także zmienić swój adres e-mail lub hasło, służące do logowania.
Inni użytkownicy widzą Twoje imię i nazwisko, zdjęcie (jeśli je wgrasz) oraz listę dodanych przez Ciebie wpisów. Jeśli przypisałeś się do placówki, widoczna jest także jej nazwa. Aby zobaczyć, jak Twój profil widzą inni internauci, kliknij „Jak inni widzą Twój profil?” umieszczony na beżowej belce obok nagłówka „Mój profil”.
Sprawdź, czy wiadomość nie została umieszczona w folderze „Spam” (inaczej: „Śmieci”). Jeżeli to nie jest przyczyną problemu, rozpocznij proces zmiany adresu e-mail od początku i upewnij się, że wpisywany przez Ciebie nowy adres e-mail jest poprawny. Jeśli problem wystąpi ponownie, napisz do nas: pomoc@przedszkolowo.pl
Jeśli po kliknięciu w link otrzymany mailem, wystąpił błąd, sprawdź, czy adres w przeglądarce jest identyczny z linkiem podanym w mailu. Jeśli nie jest to przyczyną problemu rozpocznij proces zmiany adresu e-mail raz jeszcze. Jeśli problem wystąpi ponownie, napisz do nas: pomoc@przedszkolowo.pl
Aby zobaczyć profil innego użytkownika, kliknij na jego imię i nazwisko umieszczone pod dodanym przez niego wpisem publikacji lub komentarzem.