Materiały

  • Temat: Spotkanie z rodzicami w przedszkolu pod hasłem „Mamo, tato, baw się ze mną” Data: 13 maj 2011 r. Prowadząca: Monika Borecka Miejsce: sala rytmiczna Cele: K. Nabywanie sprawności manualnej i koordynacji wzrokowo – ruchowej. Kształtowanie poczucia rytmu i płynności ruchów przy muzyce. Rozpoznawanie i nazywanie wybranych instrumentów

    2016-06-15, 10:23 Monika Borecka
  • Przebieg uroczystości 1) Powitanie gości: Dziś w przedszkolu uroczyście - gości w nim witamy. W Dniu Święta Rodziców z całego serca życzenia Wam składamy. Wszystkim mamom, Wszystkim tatom, Zdrowia, pomyślności, Uśmiechów na co dzień! Szczęścia i radości! 2) Wiersz pt. „Co lubię” Lubię słońce, lubię drzewa. Lubię kiedy ptaszek

    2016-06-15, 10:16 Monika Borecka
  • Powitanie przez nauczycielkę zebranych gości, podziękowanie za przybycie i zaproszenie na występ w wykonaniu dzieci. Witajcie nam goście, witajcie nam mili Bardzo się cieszymy, żeście tu przybyli Dzisiaj obchodzimy Dzień Mamy i Taty Będą pocałunki, życzenia i kwiaty Nie ma takiego miejsca Gdzie by nie było mamy. Mamy są przy nas blisko Gdy książkę otwieramy. Mamom

    2016-06-11, 12:39 Urszula Bazuluk
  • Przedszkole Miejskie nr 49 w Łodzi. Scenariusz zajęcia przeprowadzonego w grupie dzieci 4letnich opracowała: mgr Beata Birkowska konsultacja metodyczna: mgr Alicja Krzyżańska Temat. Ciekawostki bożonarodzeniowe z różnych stron świata. Obszary z podstawy programowej: 9.1 Cel ogólny: zapoznanie ze zwyczajami świątecznymi w różnych krajach świata. Cele

    2016-05-31, 21:51 Beata Birkowska
  • Scenariusz zajęcia dla grupy dzieci 6-letnich przeprowadzonego w dniu 24.05.2016 Opracowanie: mgr Beata Birkowska Przedszkole Miejskie nr 49 Łódź Temat: Poznajemy Łódź Obszary z podstawy programowej: 15.2 Zna nazwę miejscowości, w której mieszka, zna ważniejsze instytucje 3.3 uważnie słucha, pyta o niezrozumiałe fakty i formułuje dłuższe wypowiedzi

    2016-05-25, 08:20 Beata Birkowska
  • PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO OBIEGAJĄCEGO SIĘ O NADANIE STOPNIA NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

    2015-09-26, 14:05 Paulina Falinska
  • Obszar podstawy programowej: 9.1 przejawia, w miarę swoich możliwości, zainteresowanie wybranymi zabytkami i dziełami sztuki oraz tradycjami i obrzędami ludowymi ze swojego regionu; Cele operacyjne: - Dziecko potrafi wymienić 3 największe miasta w Polsce, - potrafi wskazać charakterystyczne miejsce/zabytek dla największych 3 miast na obrazku, - układa obraz z 9 elementów, -

    2015-04-24, 13:18 Justyna Diakun
  • RODZINA MOJA SIOSTRA OLA MA NIEBIESKIE OCZY, UŚMIECHNIĘTĄ BUZIĘ I RUDY WARKOCZYK. MÓJ STARSZY BRAT TOMEK CHODZI JUŻ DO SZKOŁY, JEST GRZECZNY, UCZYNNY I BARDZO WESOŁY. MOJA MAMA EWA JEST BARDZO KOCHANA, DBA O SWOJE DZIECI OD SAMEGO RANA. A NASZ TATUŚ JANEK BARDZO WCZEŚNIE WSTAJE. I UCZCIWĄ PRACĄ DOBRY PRZYKŁAD DAJE. NASZA BABCIA ANIA Z UŚMIECHEM NAS WITA, PIECZE

    2015-04-16, 12:23 Magdalena Frączczak
  • Edukację regionalną można rozpocząć już w grupie 3-5 latków. Dzieci w tym wieku są już w stanie przyswoić sobie pewne treści związane z najbliższym regionem. Oczywiście należy wychodzić od rzeczy bliskich dzieciom. a ojczyzną malucha jest przecież dom, przedszkole, podwórko, sąsiadujące z nim ulice.Ukazanie dzieciom tego, co w ich rodzinnej miejscowości

    2015-04-04, 19:55 Marta Donica
  • TEMAT ZAJĘCIA: „W kuchni prababci.” GRUPA: 5-6 –latki CEL GŁÓWNY: Rozbudzanie zainteresowania życiem codziennym naszych przodków, a także poznanie elementów miejscowego folkloru.” CELE OPERACYJNE: - dziecko próbuje rozpoznać produkt spożywczy za pomocą zmysłu smaku i zapachu - próbuje zapamiętać wygląd

    2014-09-28, 20:05 Beata Kłopacz
Wyświetl