Stawiamy na ogólny rozwój dziecka, pobudzenie do myślenia, działania, ekspresji, samodzielności, ale jednocześnie pracy w grupie, a także na rozwój świadomości kulturowej
Poprzez zapewnienie dzieciom atmosfery akceptacji i różnorodności spędzania czasu, stwarzania okazji do osiągnięcia sukcesu, chwalenie i zachęcanie postaramy się o to aby Wasze pociechy, zmotywowane i pewne siebie - mówiły po angielsku.
Zakres materiału nauczania dobieramy w taki sposób, aby odpowiadały poziomowi intelektualnemu i emocjonalnemu oraz zainteresowaniom dzieci w obrębie bloków tematycznych. Dzieci szybciej kojarzą słowa, funkcje i struktury z określonym tematem. Zakres tematów dotyczy bezpośredniego otoczenia dzieci i ich życiowych doświadczeń.
Najlepszą zabawą dla dziecka nie jest wcale „bawienie się” (czyli używanie gotowych produktów do zabawy), lecz sam proces tworzenia zabawy czyli po prostu „tworzenie”. To jest najlepsza zabawa i właśnie to wywołuje najwięcej emocji i największe zaangażowanie u dzieci.
W „UliLand” podczas zajęć dydaktycznych dzieci podzielone są na dwie grupy wiekowe - dzieci młodsze i starsze. Podczas zabawy indywidualnej w jednej grupie są dzieci w różnym wieku - od 2,5 do 6 lat. Jest to bardzo dobre rozwiązanie dające dzieciom wiele korzyści - i tym młodszym i wbrew pozorom również tym starszym. W podobny sposób dzieci funkcjonują przecież w rodzinie, gdzie rodzeństwo w różnym wieku wychowuje się razem. W naszej Akademii taka konstrukcja grupy wnosi trochę rodzinnej atmosfery.
Każda z dodanych opinii jest przez nas starannie weryfikowana. Zbieramy je, aby budować obiektywną społeczność, która pomoże Ci w podjęciu najlepszej decyzji związanej z wyborem żłobka lub przedszkola!
Podziel się swoją opinią z innymi rodzicami! Dzięki temu pomożesz im w podjęciu ważnej decyzji, jaką jest wybór nowej placówki dla swojego dziecka.